Pagina's

maandag 24 oktober 2011

It's my birthday!

Vandaag is het dan EINDELIJK 24 oktober, mijn 16e verjaardag! Ik keek al heel lang uit naar dit moment en nu ben ik dan eindelijk 16! Ik moet vandaag helaas weer naar school, maar ik hoop dat ik een hele leuke dag ga krijgen. Mijn verjaardag voor familie vierde ik afgelopen zaterdag al, en hiervan heb ik een paar foto's!


Deze mooie taart hebben mijn moeder en ik samen gemaakt, en ik ben er supertrots op! Hij was trouwens ook erg lekker.... Wat vinden jullie ervan?
Meer foto's van mijn verjaardag zie je in de rest van dit artikel, dus lees snel verder!

Ik heb alle 16 kaarsjes uitgeblazen (kostte enige moeite), en op de tweede foto zie je hoe vrolijk mijn familie is haha.


Het was heel gezellig, en ik had ook een paar vriendinnen uitgenodigd dus saai was het zeker niet. Let ook op mijn vader achter ons, die is altijd mooi op foto's ;)


Ahw, kijk die lieve opa nou zitten! Haha Sara vond het heel leuk om foto's van hem te maken, en ik vond deze ook wel superlief dus kon ik het niet laten hem in dit artikel te zetten. Too cute!


Mijn vader vond mijn camera wel leuk en ging even fotograafje spelen. De foto is wel mooi geworden!


Op mijn nagels droeg (en draag) ik feestelijke flakies van Golden Rose. Op foto's komen ze nooit zo goed over, maar die flakies zijn drop dead gorgeous!

 

Mijn oogschaduwlook had ik al eens laten zien in dit artikel, het is de look 'Colorful Matte' met geel, roze en paars. Deze foto is na een paar uurtjes gemaakt, dus de kleuren zijn wat minder intens dan in het begin. Het is een vrij heftige look, maar ik vond dat er op je verjaardag geen grenzen zijn, lekker doen wat je zelf wil!


Me happy!

Het was een hele leuke dag, en ik heb me zeker vermaakt. Nu ga ik lekker genieten van een dagje ├ęcht jarig zijn, al is dit helaas wel op school (jup, mijn vakantie is ook afgelopen, even huilen hoor!)
Over mijn kadootjes heb ik trouwens niet zo heel veel te zeggen, want behalve een kadopakket van Therme (review komt nog!) en een superleuk foto hartje heb ik alleen maar geld gekregen ^^. Beautyblog meeting & Bol.com, here I come!

Liefs,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...