Pagina's

zondag 2 oktober 2011

EOTD: Pink, blue and black!


Ik heb weer eens een EOTD voor jullie, en dit keer zijn het er zelfs twee! Laatst zat ik een beetje te experimenteren met de zwarte ogenschaduw Noir uit mijn Sleek Oh So Special palette, en ik maakte er twee verschillende looks mee. Deze looks laat ik jullie vandaag even zien!




De eerste look die het maakte was de roze, hiervoor gebruikte ik twee verschillende roze oogschaduws en natuurlijk een zwarte. In mijn linkerooghoek tot aan het midden van mijn ooglid bracht ik Ribbon uit het Sleek Oh So Special palette aan, deze blendde ik met Lobster-Lobby.com van Catrice, een iets donkerder roze kleurtje. Noir bracht ik aan in de crease en de outer v, maar tijdens het blenden verspreidde hij zich een beetje.


Roze oogschaduw is altijd een beetje tricky om te gebruiken, maar in combinatie met zwart, paars of bruin en natuurlijk eyeliner en mascara tegen het ziekmaakeffect vind ik het nog best mooi! 


Mijn flitsfoto's zijn vaak niet zo mooi belicht (gelukkig is er een Canon 1000D op weg hierheen!), maar op de volgende foto komen de kleuren beter over. Het roze is ook ├ęcht roze, en het zwart eroverheen wordt een soort donkerpaars. Ik vind het wel hele mooie kleuren!


EDIT: Oeps, foutje, ik vergat de tweede look toe te voegen! Hier komt hij dan alsnog, sorry voor het ongemak meiden!

Van de tweede look, eentje met lichtblauw, donkerblauw en zwart, heb ik wat minder duidelijke foto's, maar jullie snappen het idee vast wel. Op de binnenste helft van mijn ooglid bracht ik de lichtblauwe kleur uit het Sleek Original palette aan, en blendde deze met de donkerblauwe kleur op de rest van het ooglid. In de crease gebruikte ik een heel klein beetje Noir uit het Oh So Special palette voor een donkere smokey.


Ik hou wel van een donkere look op z'n tijd, en dit is voor mij een perfecte shimmery smokey. Van een smokey eyes met alleen zwart houd ik eigenlijk niet, dus vind ik donker- en lichtblauw perfect om mee te combineren. Het is niet zo'n bijzondere look, maar hij is wel geslaagd. De foto's helaas wat minder, daarom heb ik er slechts twee uitgekozen.
Op de volgende foto kun je de look tenminste wel goed zien, dit is de enige die goed genoeg belicht is en het lichtblauw is hier ook een stuk duidelijker te zien.


Ook heb ik nog een full face foto, niet zo'n mooie maar we doen het ermee. Hier zie je dat de looks vrij donker, maar niet extreem opvallend zijn. Nog best draagbare uitgaanslooks als je het mij vraagt!


Nou, dit waren de looks alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Dit artikeltje is trouwens wat later dan normaal, ik had hem gisteravond nog niet helemaal af. Morgen komt het thema van de eerste Battle met Floor en Marjolein online, zijn jullie al een beetje benieuwd?

Liefs, Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...