Pagina's

dinsdag 18 oktober 2011

Beautyblog meeting!

Lieve meiden,

Een aantal dagen geleden kreeg ik een mailtje van Savannah. Zij vertelde dat ze graag een beautyblog meeting wil organiseren, en vroeg of ik daarin mee wilde doen. Natuurlijk wilde ik zoiets, want bij het Beautylab Event had ik al gemerkt hoe leuk het was om andere beautylovers te ontmoeten.
Savannah en ik spraken af dat we de meet op zaterdag 5 november zouden houden, we gaan dan winkelen in Amsterdam. Allebei hebben we al een paar mensen uitgenodigd, maar nog niet genoeg.
Mijn vraag aan jullie is of er iemand is die ook zin heeft om naar de meeting te komen! Dit zouden we heel leuk vinden.

Het is niet verplicht om een blog te hebben, natuurlijk is dat wel heel leuk, maar je kunt ook een beautylover zijn zonder eigen blog. Het is wel belangrijk dat je van beauty houdt en een beetje blogs leest, zodat je weet waar we het over hebben. Savannah is 13 jaar, en ik ben dan inmiddels 16, dus zou het leuk zijn als je een beetje rond deze leeftijden (13 tot 18 ofzo!) zit.

Nog even alle informatie op een rijtje:
Wie? Beautybloggers
Wat? Meeting waarbij we lekker gaan beautyshoppen
Waar? Amsterdam
Wanneer? 5 november, vanaf 12 uur
Waarom? Omdat het leuk is!

Laat een berichtje achter als je ook wilt komen, hartstikke gezellig!

4510712340_2144f127d2_large
Bron: Weheartit

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...