Pagina's

vrijdag 21 oktober 2011

B-day wishlist!

Het is inmiddels 21 oktober, en dat betekent dat ik over 3 dagen jarig ben! Ik word dan 16 jaar, een leeftijd waar ik al heel lang naar uitkijk. Morgen vier ik mijn verjaardag voor familie en volgende week voor vrienden.
Verjaardagen zijn niet alleen gezellig, maar de kadootjes die je krijgt zijn ook altijd mooi meegenomen. Op beautygebied staan de volgende dingen op mijn wishlist:


Ik had in de collage geen ruimte meer voor namen en prijzen, dus die zet ik hier wel neer.
Van links naar rechts:

Inglot Freedom System palette (2 of 3 kleuren, waarvan 1 de gouden kleur ernaast) - €14 of €20
Maybelline Gel Eyeliner - €11,99
Etos Nagellakremover (om de remover van Essence bij te vullen) - €1,19
Bobbi Brown Creamy Concealer - ongeveer €25 - €30
Catrice Powder Brush of Hema Kabuki Kwast - €4,50 of €6

Ik hoop dat ik deze dingen allemaal kan kopen, want dit zijn wel echt producten die ik supergraag wil hebben. Als ik het geld heb zal ik ze waarschijnlijk kopen met de Bloggers Meet, aangezien ik niet zo vaak naar Amsterdam ga om te beautyshoppen.

Het zijn allemaal wat duurdere producten dan ik normaal koop, maar de laatste tijd ga ik liever voor kwaliteit dan voor een goedkoop product waar ik veel minder tevreden mee ben.
Natuurlijk houd ik nog steeds van budget, maar ik probeer een soort goede 'basis' op te bouwen door dingen die ik echt heel vaak gebruik van betere kwaliteit te kopen.  (Hoewel budget soms ook topkwaliteit is, maar lang niet altijd) Daarom dat ik bijvoorbeeld foundation, concealer en eyeliner van een iets duurder merk koop.
Ik ben heel erg benieuwd naar deze producten en hoop dat ik ze snel in huis heb!

Wat staat er bovenaan jouw wishlist?


Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...