Pagina's

donderdag 22 september 2011

Quick tip: Todoist!

Ik heb weer een kleine tip voor jullie, deze keer is het geen beautytip, maar ik vind 'm zelf enorm handig. Ik ben enorm chaotisch en vergeet dan ook van alles. Ook ben ik niet supergoed in plannen. Daarom maak ik graag to-do lijstjes, meestal op papier maar soms ook online. Laatst vond ik hier een superhandig programmaatje voor, en dat wil ik graag even met jullie delen.


Todoist is een online to-do list, die je gratis kunt gebruiken. Je kunt naar www.todoist.com gaan en 'm zo gebruiken, maar je kunt 'm ook downloaden voor Google Chrome. Dan krijg je zo'n handig icoontje met een uitklapbaar vakje, waardoor je heel makkelijk kunt zien wat je nog moet doen. Er zijn veel mogelijkheden met Todoist, en ik vind het een heel fijn programma.

Dit was trouwens geen advertorial, gewoon een tip voor de andere chaotische typjes zoals ik. Elke dag zet ik mijn huiswerk in Todoist, hier heb ik een handig overzicht (je kunt ook instellen hoe belangrijk iets is, heel fijn!) en kan ik het snel afvinken. Het cijfertje bij het Todoist icoon laat me zien of ik nog veel te doen heb en herinnert me aan wat ik allemaal nog moet doen, dat is ook wel fijn. Misschien vinden jullie dit een onzintip, maar zelf heb ik er veel aan dus wilde ik 'm even delen.
In het filmpje hieronder zie je hoe Todoist werkt, het is echt heel handig.



Ik hoop dat jullie wat aan mijn tip hebben, je kunt Todoist downloaden op www.todoist.com

Q: Ben jij een chaoot of juist heel geordend? En gebruik je ook zo graag to-do lijstjes (online of op papier)?


Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...