Pagina's

maandag 12 september 2011

Korte update

Jullie hebben misschien wel gemerkt dat er de afgelopen twee dagen geen artikels zijn verschenen op Pretty Up. Mijn school (ik zit dit jaar in 5VWO, hard werken dus!) is weer begonnen, en ik houd gewoon niet genoeg tijd over. Ook mijn weekenden zitten helemaal volgepland, dus heb ik geen tijd om vooruit te schrijven. Dit betekent dat het me niet gaat lukken elke dag een vers artikeltje ingepland te hebben. Daarom heb ik er voor gekozen minder artikeltjes te plaatsen. Elke dag gaat niet meer lukken, maar ik probeer toch wel minstens 4 à 5 artikelen per week klaar te hebben. De komende dagen zitten wel weer volgepland, dus soms is het ook gewoon 7 artikelen per week, maar soms heb ik er gewoon geen tijd voor en sla ik een dagje over.

Dit betekent ook dat de 20 Days Challenge wat ongeregelder verschijnt, sowieso vond ik om de dag iets te vaak. Voortaan zal ik 1 à 2 Challenge-artikelen plaatsen, gewoon als ik er zin in heb.

Soms zul je een paar dagen moeten wachten op een nieuw artikel, en soms verschijnt er elke dag eentje. Het leven van een 15-jarige is nou eenmaal ongeregeld! :) Toch zal ik mijn best doen een beetje regelmatig te schrijven, het moet niet al te gek worden natuurlijk.
Ik hoop dat jullie het begrijpen, school gaat nou eenmaal voor!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...