Pagina's

dinsdag 20 september 2011

Golden Rose flakes 05 en 11

Na maandenlang dromen heb ik nu eindelijk mijn eerste flakielakjes gekocht! Het zijn twee exemplaren van Golden Rose, namelijk 05 en 11. Vandaag laat ik ze eventjes aan jullie zien en vertel ik wat ik er van vind.


11 (links op de foto) lijkt roze in het flesje, maar eigenlijk bevat deze nagellak een transparante basis met groene en blauwe flakes. Ze zijn vrij klein in vergelijking met andere flakielakjes, maar wel erg pretteeeh!
05 bevat de 'bekendste' flakies, namelijk duochrome rood/oranje/groene flakes. Deze zijn wat groter en opvallender, en ook heel mooi.

Ik heb beide lakjes geswatcht op een zwarte en een mintgroene basis, zodat jullie ook kunnen zien hoe ze op een licht kleurtje uitvallen.
Als eerste heb ik 05 geswatcht, deze bevat rode flakes die, als je je hand beweegt, veranderen in oranje of groen. Op al mijn vingers heb ik een andere hoeveelheid, zelf vind ik het mooier om er wat meer op te doen zoals op mijn ringvinger, maar je kunt het ook rustig houden zoals op de andere nagels. Helaas liet de camera niet alle flakes zien, in het echt waren het er veel meer!


Ik vind de flakies van 05 echt heel mooi, ze zijn speciaal en opvallend. Ook heb ik er veel complimentjes over gekregen van mensen op school, de meesten vroegen zich af wat het was ('Is dat van die nagellak die breekt ofzo? Wel cool') en anderen vonden het gewoon heel mooi. Zelf was ik ook zeer tevreden, ik heb zo'n beetje de hele dag gehypnotiseerd naar mijn bewegende nagels zitten staren. Rood....groen.....rood.....groen....oranje......


De flakes komen het beste uit op een contrasterende kleur, dus ik zou ze niet zo snel op een roodachtig lakje dragen. Dan vallen ze gauw weg, en dat is zonde. Op een mintgroenblauw lakje, Gosh Miss Minty, kwamen ze nog wel mooi uit, nu waren ze meer richting goud en dat vond ik ook wel heel leuk.


Op mijn andere hand (rechts is altijd moeilijker om op de foto te krijgen, dus deze foto's worden wat scheef en wazig) droeg ik 11, en ook dit lakje vond ik supermooi. Deze flakies zijn niet echt duochrome, ze wisselen nog wel een beetje tussen blauwpaars en lichtblauw, maar over het algemeen blijven ze altijd dezelfde kleur. Toch vind ik ze leuk, want die afwisseling van groen en blauw is heel mooi.


Au.. hoewel mijn linkerhand er door de flitser ook al vrij droog uitzag krijg ik gewoon pijn als ik naar deze vingers kijk. Sorry, ik zit weer in een bijtfase, maar Lemony Flutter krijgt me hier nu heel langzaam uit. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden!


Op het mintgroene lakje vond ik 11 eigenlijk niet zo heel bijzonder, hij is wel mooi maar de flakies vallen niet zo erg op. Ik had dan ook heel veel moeite met het maken van deze foto!


De flakies (hoe vaak ik dit woord nu al heb gezegd, het wordt vervelend!) lakken heel fijn, de substantie is niet te dik en daardoor kun je ze makkelijk verdelen. Ze blijven redelijk zitten, maar na een keer douchen was mijn halve duimnagel wel leeg. De Golden Rose lakjes zijn ook lekker goedkoop, voor een flesje betaal je €2,50. Ik raad allebei de flakies zeker aan! Mijn favoriet weet ik nog niet, ik neig een beetje naar 05 maar vind 11 ook wel errug mooi. In ieder geval zijn dit echt lakjes die ik nog vaker ga gebruiken (sommige lakjes draag ik 1 keer en nooit meer, maar dat is bij deze flakies niet het geval)
De kwaliteit van de Golden Rose lakjes is goed, de prijsjes zijn fijn (wel verzendkosten omdat je ze online moet kopen natuurlijk!) en de flakies zijn prachtig. Me want more! Hoewel veel Golden Rose flakies dupes van elkaar zijn staat 02 nog wel op m'n wishlist, maar tot die tijd heb ik hier twee prachtkleurtjes. Ik raad ze zeker aan, als je eens leuke flakies wilt is Golden Rose your man!

Wat vinden jullie van deze flakies, en heb je er zelf ook een paar?

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...