Pagina's

vrijdag 23 september 2011

Catrice Marilyn&Me

Ondanks dat ik eigenlijk aan het sparen ben voor een spiegelreflex camera (jaja, de Canon 1000D gaat mijn crappy mobiele telefoon vervangen! Nog 75 euro + verzendkosten + geheugenkaartje en dan heb ik 'm in huis!) heb ik de afgelopen week vrij veel nagellak gekocht. 'Mijn' Kruidvat heeft namelijk de nieuwe Essence en Catrice producten, dus ik kon niet met lege handen naar huis gaan! In dit artikel laat ik mijn eerste aankoop zien, dit is het rode glitterlakje 'Marilyn&Me' van Catrice.



Rood is één van mijn favoriete kleuren, dus toen ik dit lakje zag op de persfoto's wist ik dat ik 'm moest hebben. Een tijdje geleden ging ik naar de Kruidvat (ja, ik noem het DE kruidvat, want het is ook de winkel, de h&m, de etos, enz. dus waarom zou het opeens het kruidvat zijn? de eeuwige discussie...) en godzijdank zag ik deze beauty meteen staan.

Marilyn&Me is een rood jelly-lakje met veel rode glitters. Het zijn echt glitters, geen shimmers of flakies maar lekkere 'gewone' chunky glitters. Ik moet zeggen dat hij niet zo mooi overkomt op foto's, in het echt vind ik 'm echt stunning. Ik heb foto's gemaakt met verschillende belichtingen, je ziet nogal wat verschillen maar er is niet echt één foto die het beste lijkt, ze hebben allemaal wel wat. Qua kleur komt de tweede foto het meeste in de buurt, maar de glitters zie je hierop echt niet mooi.




Op veel blogs las ik negatieve posts over Marilyn&Me, de meeste meiden vinden het vervelend dat je twee à drie laagjes nodig hebt voor een dekkend resultaat, en de glitters zijn minder mooi in real life dan in het flesje. Hier ben ik het zeker mee eens, maar desondanks ben ik heel tevreden. Marilyn&Me is een prima lakje, hij dekt dan wel niet super maar ook zeker niet slecht, en het is gewoon een prachtige kleur.


Ook zag ik vaak langs komen dat dit een net-niet-dupe van China Glaze Ruby Pumps is, nou, ik heb deze niet zelf maar door swatches te bekijken kwam ik er achter dat de glitters in Ruby Pumps heel anders zijn, het zijn er meer en ze zijn egaler verdeeld over de nagels. Wel is Marilyn&Me een goed budgetalternatief, bijvoorbeeld voor Kerstmis is dit een perfect lakje!

Wat vinden jullie van deze nagellak?
Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...