Pagina's

zaterdag 24 september 2011

Beautylab Event, who's with me?!

Ja, jullie lezen het goed, deze verlegen 15-jarige gaat haar angsten overwinnen en alleen (!!) naar het Beautylab Event. Morgen (zondag 25 september) is het Beautylab Event, een groot feest georganiseerd door Serena van Beautylab.nl, en ik ga er heen! Ondanks dat ik niemand die gaat ken (ik heb nog nooit een blogger ontmoet, gucci!) kijk ik er echt naar uit, en ik zal jullie dan ook wel een verslagje geven en mijn outfit+make-up laten zien.

Maar, mijn echte vraag is, wie gaat er nog meer? Op Facebook heb ik wel al contact gehad met een paar mensen waarmee ik samen reis, maar ik ben heel benieuwd wie ik er nog meer zal treffen. Ga jij ook, en waarom wel/niet? Let me know!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...