Pagina's

dinsdag 27 september 2011

BATTLE! Pretty Up & Sweethippos need your help!


Een aantal dagen geleden, op een saaie middag, kreeg ik opeens een supergoed idee: Een beauty battle houden met mijn blogvriendinnetjes Floor en Marjolein van Sweethippos! Zij waren ook in, en zo ontstond dit idee. Lees verder als je meer wilt weten over de reden en de regels van deze battle!



Floor en Marjolein zijn twee leuke meiden van mijn leeftijd, waarschijnlijk kennen jullie ze al van hun blog Sweethippos. Vooral met Marjolein heb ik veel contact via internet, en zo kwam het idee van een samenwerking. Alle drie houden we van beauty en vinden we het leuk om looks te maken. Zo kwamen we op een battle, waarbij we gaan strijden om de mooiste make-up en nail art looks.

een nail art van Floor

De regels zijn als volgt:

* De battle bestaat uit 6 rondes
* Drie van de zes rondes gaan volgens een thema dat door jullie is bedacht, de andere drie zijn vrij.
* De 6 rondes zijn verdeeld over drie categorieën: 2x ooglooks, 2x full face en 2x nail art. Zo zorgen we voor meer afwisseling
* De winnaar van elke ronde wordt bepaald dmv een stemming, hiervoor gebruiken we een poll.

Eigenlijk is het concept heel simpel, Floor, Marjolein en ik gaan battelen en jullie gaan ons daar (hopelijk) bij helpen!

een EOTD van Marjolein
Dit artikeltje is niet alleen een aankondiging, nee, ik vraag jullie om hulp! Om de battle te kunnen houden hebben wij nog twee dingen nodig. Allereerst zoeken we een leuke naam, alleen 'battle' is ook zo saai. Mijn beste idee tot nu toe was 'Battle of the Pretty Hippo's', dus dat kan nog wel wat werk gebruiken!
Wat wij ook graag willen is een thema, of nee, meerdere thema's! Uiteindelijk worden er drie uitgekozen, maar we willen wel de leukste hebben natuurlijk. En wie kan dat beter bedenken dan jullie, onze lezers?

een EOTD van mij

Ik ben benieuwd naar jullie ideeën, en hoop dat jullie deze battle een beetje leuk vinden. Check natuurlijk ook even Sweethippos!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...