Pagina's

maandag 19 september 2011

20DC #7 Outfit Of The Day

Ik heb weer een 20 Days Challenge artikeltje voor jullie, dit keer is het een OOTD. De zevende opdracht is 'what you wore today', en dit vind ik wel een leuke opdracht. Vandaag droeg ik mijn nieuwe bloemetjesjurkje, dit is echt een van mijn favoriete kledingstukken. Ik heb het jurkje niet bijzonder gecombineerd ofzo, ik vond het gewoon los heel leuk staan, en als ik het koud had droeg ik er een zwart vestje of blazertje overheen.


Ik vind het jurkje echt heel leuk, ik ben er ook echt superblij mee. Ik kocht hem voor ongeveer 20 euro bij een klein kledingwinkeltje, en het is zeker een goede koop geweest. Op de foto is het bloemetjesprintje misschien een beetje too much, maar in het echt vind ik dat niet. Het jurkje valt gelukkig ook wijd, ik draag geen strakke kleren omdat ik me daar niet prettig in voel, dus een wijdvallend jurkje is altijd fijn.
Het enige nadeel vind ik dat het jurkje mijn figuur (vooral op de foto) nogal 'recht' maakt..

Ik heb eigenlijk niet zo veel te zeggen over mijn outfit (alweer een kort artikeltje.. gister ook al, sorry!), laat maar even weten wat jullie er van vinden!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...