Pagina's

vrijdag 9 september 2011

20 Days Challenge #5 Your Best Friend

Oeps, dit artikeltje is veel te laat! Ik ben er deze week niet meer aan toegekomen om genoeg artikelen in te plannen, vandaar dat deze nu online staat in plaats van vanmorgen om 7:00!

Opdracht 5 van de 20 Days Challenge (Oh yeah, ik ben op een kwart!) is vertellen over mijn beste vriendin. En dat is moeilijk, want ik heb er drie! Ik heb veel vriendinnen, klasgenoten, mensen met wie ik goed op kan schieten, dat soort vrienden, maar ik heb drie echte beste vriendinnen. Over elk van hen ga ik een klein stukje schrijven, over hoe ik ze ken en wat ik zo leuk aan ze vind.

Tumblr_lr80e7asld1r112eqo1_400_large



Lara is mijn oudste beste vriendin, we kennen elkaar al superlang, sinds 1999 (toen waren we 4/5). We zaten bij elkaar op de kleuters en basisschool, maar niet op de middelbare school. We zien elkaar ook niet zo vaak meer als vroeger, zo'n 1 à 2 keer per maand, maar het is altijd gezellig en we zijn nog steeds beste vriendinnetjes. Lara's beste eigenschap vind ik dat ze heel zorgzaam is, ik kan altijd bij haar terecht.

Sara is de enige van de drie waar ik nu nog bij op school zit. We kennen elkaar sinds de brugklas, zij was altijd samen met Shanna (mijn andere beste vriendin) maar de laatste jaren waren we steeds vaker met z'n drieën. Ik ben afgelopen zomervakantie ook met Sara mee naar Frankrijk geweest, en ze maakt mooie looks voor mijn blog, dus jullie weten misschien wel al wie ze is. Sara's beste eigenschap vind ik dat ze heel sociaal is, ze is aardig en behulpzaam maar ook spontaan en gezellig.

Shanna ken ik ook van de middelbare school, maar helaas doet zij nu een mbo-opleiding en zit ze dus niet meer bij ons op school. En hoewel school pas net begonnen is mis ik haar nu al in de klas. Ook met haar ging ik niet meteen om toen ik op de middelbare school zat, maar later werden we goede vriendinnen. Wat ik zo leuk vind aan Shanna is dat ze heel gezellig is, ze is heel spontaan waardoor het nooit saai is met haar.

Dit waren mijn drie beste vriendinnen, ik heb er geen foto bij gezet omdat ik niet weet of ze dat wel fijn vinden. Ik hoop dat jullie dit artikeltje een beetje leuk vonden, want er komen nog 15 andere opdrachten aan.. (jaaa, ik ben het ook zat, die 20 Days Challenge!)

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...