Pagina's

woensdag 7 september 2011

20 Days Challenge #4 Your day

In het vierde artikeltje van de 20 Days Challenge moet ik over mijn dag vertellen, en aangezien het bij het publiceren van dit artikel pas 7:00 is vertel ik over gisteren (dinsdag), mijn eerste schooldag. Ik heb het in punten opgesteld om het een beetje leesbaar te houden, als je benieuwd bent, lees dan verder!


7:00 Opstaan
Ik moet eerlijk zeggen dat het vroege opstaan nog best meeviel, ik had vrij weinig moeite met mijn bed uitkomen. Yeeh!

8:30 School
En daar was ik dan weer, op school, alsof ik nooit weg was geweest. Bijpraten met klasgenoten en klagen over onze mentor, het voelde eigenlijk als een gewone maandagochtend!
Eenmaal in de klas kregen we na de standaard mentorpraatjes ons rooster uitgedeeld, dit viel een beetje tegen want we hebben een 9e uur erbij gekregen, bah! Nu ben ik 3 dagen om half 4 uit, en 2 dagen om kwart over 4. Doeiiiii!

12:00? Chillaaaaah
Na school, ik heb geen idee hoe laat we uit waren, ging ik gezellig mee met Sara. Dat was heel gezellig, gewoon kletsen, moe zijn en tv kijken.

15:30 Naar de stad
Saar en ik waren het zat thuis dus trotseerden we de regen en fietsten we naar de stad. Daar hebben we superleuke kleren gekocht in een geheim winkeltje, een outfit of the day komt nog maar op de foto op deze pagina zien jullie alvast een voorproefje!

17:30 Picture time!
In de stad was ik ook even naar een fotowinkel geweest om te vragen om advies. Hij raadde me de Sony NEX-5 aan met een 18-55mm lens (eerlijk gezegd denk ik dat ik voor de Canon 1000D met 18-55mm gaan, maar de NEX-5 lijkt me wel super!). Weer thuis bleek Saar een spiegelreflex mét de 18-55mm lens te hebben, dus ik ging lekker experimenteren. Na een paar superscherpe nagellakfoto's gingen we verder met het fotograferen van mijn outfit voor de aankomende OOTD. Dat werd uiteindelijk een klein fotoshootje, was heel leuk. Dat gaan we vaker doen!

19:00 Naar huis
Om een uur of 7 ging ik weer naar huis om daar mijn lievelingseten (rijst met dille en tuinboontjes op z'n Iraans, echt heel lekker!) te eten. Mmmmmm...

20:30 Desperate Housewives
Desperate Housewives is, samen met Pretty Little Liars, mijn favoriete serie. Er zijn nu dubbele afleveringen op tv, dus heb ik twee uur kunnen genieten.

23:00 Computeren
Om een uur of 11 vertrok ik naar boven om mijn mail en facebook te checken, te msnen en te beginnen aan dit artikeltje. Lekker laat, en dat op m'n eerste dag haha!

Haha, dit was mijn dag, ik heb me prima vermaakt! Hoe was jullie eerste/tweede/zevende schooldag?
Liefs, Nina

lfgjvhb
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...