Pagina's

zaterdag 3 september 2011

20 Days Challenge #2 Your Parents

Jup, het is tijd om jullie aan mijn ouders voor te stellen. Maar hoe? Net als met mijn vorige 20 Days Challenge artikel vind ik het enorm lastig om te bedenken wat ik moet schrijven. Hoe moet ik over mijn ouders vertellen zonder het totaal oninteressant te maken? En hoe houd ik het leesbaar zonder foto's?
Ik heb mijn best gedaan, dus ik hoop dat jullie het een beetje leuk gaan vinden.

Tumblr_lqt260iqhg1r1fm5uo1_500_large



Hmm, mijn ouders, wat kan ik er over zeggen? Mijn ouders zijn al sinds mijn geboorte gescheiden en ik woon mijn hele leven bij mijn moeder in Haarlem. Mijn vader woont in Amsterdam, maar reist regelmatig naar zijn geboorteland Iran. Ook nu zit hij al een paar maanden daar, en ik mis hem best wel erg! Gelukkig belde hij laatst met de belofte hopelijk binnen 10 dagen terug te zijn. Beter gaat dat ook door!

Ik begin met vertellen over mijn moeder, ik heb geen foto van haar want dat wilde ze niet. Ik woon dus bij mijn moeder en heb geen broertjes en zusjes dus we zijn lekker met z'n tweeën. Mijn moeder is superlief en ze is er altijd voor me. Mam, als je dit leest (en waarschijnlijk wel sinds je me op Bloglovin' volgt...), ik hou van je!

Natuurlijk hou ik ook van mijn vader, al leest hij dit sowieso niet haha. Ik zie hem niet elke dag, meestal ga ik in het weekend naar hem toe of komt hij hier, tenminste, als hij in Nederland is! Mijn vader is lief maar ook heel grappig door de manier waarop hij heel serieus onzin kan vertellen. Of foto's van zichzelf maakt voor Facebook. Of dingen totaal verkeerd uitspreekt met zijn Iraanse accent (Loel? Ben jij!)

Ik ben gek op mijn ouders en zou ze nooit willen missen. Mom, dad, I love you!

HPIM0517.JPG

Familie is heel belangrijk voor me, en naast mijn lieve ouders kan ik ook echt niet zonder mijn opa. Hij is 90 (bijna 91!) en mijn beste vriend (niet letterlijk natuurlijk, maar hij noemt mij wel z'n beste vriendinnetje). Opa hoort zeker in dit rijtje thuis, want hij is er vanaf mijn geboorte altijd voor me geweest. Ik hou ook superveel van mijn opa en hoop nog veel mooie jaren met hem door te brengen. Ik heb zeker weten de allerliefste opa van de wereld en zelfs anderen (bijvoorbeeld mensen van de basisschool die mijn opa kennen) zijn dat met me eens!


Zo, nu weten jullie wel weer genoeg over mijn familie. Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden om persoonlijke artikeltjes te lezen, en anders komen er helaas nog 18! Het volgende 20 Days Challenge artikel zal gaan over mijn vakantie!

Liefs, Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...