Pagina's

donderdag 1 september 2011

20 Days Challenge #1 Introduce Yourself

Daar gaat 'ie dan, mijn eerste 20 Days Challenge. Mezelf voorstellen, hoe doe ik dat? Is dat niet een beetje hetzelfde als mijn 'about me' pagina? Ik heb een beetje na zitten denken en besloot dat hetzelfde vertellen in andere woorden het misschien niet gaat worden. Daarom zet ik gewoon even de feitjes voor jullie op een rijtje (als een soort vriendenboekje) en geef ik jullie de kans mij alles te vragen wat je wilt weten.





Naam: Nina Hosseini
Leeftijd: 15, ik word over 2 maanden 16
Sterrenbeeld: Schorpioen
Woonplaats: Haarlem
Lengte: Ongeveer 1.66m
Haarkleur: Donkerbruin, in de winter heel donker maar nu een stuk lichter geworden in Frankrijk :)
Oogkleur: Ook donkerbruin, al lijken ze met flits veel lichter. Op de volgende foto zie je wel de echte kleur volgens mij...



School: Na de vakantie ga ik naar 5VWO, ik volg het profiel Economie&Maatschappij en dat bevalt me eigenlijk prima. Ik zit op een vrije school, dat heeft z'n voor- en nadelen maar eigenlijk merk ik vooral nadelen!
Lievelingsvak: Alles waar ik goed in ben, vooral engels, geschiedenis, wiskunde, nederlands en economie. Helaas wordt het soms verpest door de leraar...
Hobbies en interesses: Beauty, bloggen, lezen, schrijven, vrienden, shoppen, social media, Pretty Little Liars, Desperate Housewives en meer
Op vakantie geweest naar: Londen (meivakantie, met mijn moeder) en Frankrijk (zomervakantie, met Sara). Het was allebei heel leuk!




Social media: Facebook, Twitter en Hyves maar daar doe ik niets meer mee. Ik zou het heel leuk vinden als jullie me volgen op Twitter of vrienden worden op Facebook, en zo ben je ook meteen op de hoogte van nieuwe artikelen.
Lievelingseten: Pizza en rijst
Wat ik echt niet lust: Vlees (ik ben nu 8 jaar vegetariër), glibberige groente (champignons, taugé, courgette, enz.) en nog wel veel meer
Wat ik later wil worden: Ik heb nog geen idee! Journalistiek lijkt me wel wat, maar misschien ook iets in de richting van management of organisatie. Ook lijkt les geven me wel wat, en dan vooral in groep 8. Eigenlijk weet ik het gewoon nog niet, maar gelukkig heb ik nog 2 jaar om een opleiding te kiezen.
Favoriete sport: Ik zit momenteel niet op een sport, maar hiervoor heb ik zo'n 5 jaar aan streetdance/hiphop gedaan (ik was niet goed, het was gewoon voor de fun) en een jaar op capoeira gezeten (de sport vond ik niks, maar de sfeer en de rest wat er bij hoorde sprak me wel heel erg aan)
De volgende foto is van de Batizado bij Capoeira, ik was toen 11 of 12 jaar en écht heel klein!

Uitreiking - Nina Hosseini, Pim Wil je wel weten


Favoriete muziek: Ik luister eigenlijk van alles wat, op het moment ben ik niet zo veel met muziek bezig, maar soms staat Youtube non-stop aan. Mijn favoriete liedjes van dit moment zijn Sweet Thing - Change of Seasons, Chef'Special - Birds, Katy B - Easy Please Me en Beyonce - Best Thing I Never Had. Ik heb niet echt vaste favoriete artiesten, dat verschilt echt heel erg, maar als ik er één moet noemen ga ik voor Beyoncé.
Favoriete films en tv-programma's: Ik ben echt verslaafd aan Pretty Little Liars (helaas moet ik nu tot januari wachten op de nieuwe afleveringen..) en Desperate Housewives (eindelijk weer op tv, YEAH!) en qua films houd ik vooral van chickflicks.
Favoriete boeken: Ik ben gek op lezen, dus ik kan nu wel heel veel op gaan noemen. Pretty Little Liars is mijn favoriete serie (heb nu de eerste 5 delen in het Nederlands gelezen en ga denk ik verder met de Engelse boeken!), maar ook de series Twilight, Gossip Girl, de It Girl en Calypso Chronicles las ik graag.



Waar ik goed in ben: School, schrijven, stalken en slapen (klinkt best leuk samen!)
Waar ik minder goed in ben: Sport, creatieve dingen (en ja, dat is heel handig op een vrije school!) en zingen

Pff, ik denk dat ik nu wel alles heb, maar zeker weet ik het nooit. Heb je nog vragen (persoonlijk of over beauty) stel ze dan bij de comments of op mijn Formspring pagina. Die is nu nog leeg, maar aarzel niet en stel je vraag, ik beloof dat ik 'm eerlijk zal beantwoorden.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om meer over mij te weten te komen, ik vind een persoonlijke touch aan een blog geven altijd heel belangrijk. Overmorgen komt het volgende 20 Days Challenge artikel online!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...