Pagina's

woensdag 28 september 2011

100 followers giveaway! Win een ketting van Kenzaa.nl

Een paar dagen geleden bereikte Pretty Up de 100 volgers op Bloglovin. Om dit te vieren heb ik weer een winactie voor jullie, dit keer in samenwerking met Kenzaa.nl. Ik ga namelijk een mooie ketting van Kenzaa weggeven.

Lees verder om te zien wat je hiervoor moet doen.





Om de ketting te winnen moet je het volgende doen (dit is verplicht) :

♥ Volg Pretty Up op GFC of Bloglovin
♥ Volg Kenzaa op Twitter / Facebook / Hyves

Voor een extra kans kun je:

♥ Dit artikel liken op Bloglovin (onder het artikel staat een like-knop!)
♥ Mij volgen op Twitter en deze tweet plaatsen: "RT @Ninahosseini95 Win een ketting van @Kenzaa_nl op http://pretty-up.blogspot.com"
♥ Een link (met foto) naar deze winactie op je blog (sidebar of artikel) plaatsen

Let op! Veel mensen laten een reactie achter met dat ze mij volgen, maar dit is niet genoeg. Als je niet laat weten dat je Kenzaa volgt is je inzending ongeldig, dus doe dit wel! Als je zegt 'ik volg je op facebook' is dit voor mij ook onduidelijk, dus dat is ook niet geldig. Volg je Kenzaa? Zet dit dan duidelijk in je reactie!

Ketting UIL

De ketting is 74 cm lang, en ter waarde van €8,95. Je vindt hem hier.

Je kunt meedoen aan de winactie t/m zaterdag 8 oktober 23:59, de uitslag zal ik dan binnen een paar dagen bekend maken. Ik hoop dat jullie de winactie leuk vinden. Neem ook zeker eens een kijkje op Kenzaa.nl, naast mooie kettingen verkopen zij ook leuke kleding en schoenen.

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...