Pagina's

zondag 7 augustus 2011

Wishlist: H&M, Sieradenkistje, Enchantra, ELF

Zoals jullie misschien weten zit ik momenteel in een no-buy, ik mag van mezelf twee weken geen beautyproducten, sieraden of kledingstukken kopen. Maar dat ik niets mag kopen betekent niet dat ik niet mag dromen... Ik heb een superlange wishlist op de computer staan maar de volgende producten wil ik zo snel mogelijk in huis hebben. Kijk maar even mee naar mijn wishlist!



Het eerste product waar ik al een tijdje van droom is het Sleek Oh So Special palette. Een prachtig palette met neutrale en donkere kleurtjes, perfect!

foto van Madamlotte.nl
Een ander product van Sleek dat ik graag wil is de blush in Rose Gold. So pretty!

foto van Jeniceo.wordpress.com

Ook de Beautyblender staat op mijn wishlist. Nu ik de MAC Studio Sculpt foundation heb moet ik hem wel mooi aan kunnen brengen!

foto van Beautybeforebreakfast.blogspot.com
Ik wilde al lang dit jurkje van de H&M, maar mijn maat (XS want het jurkje valt heel groot!) is altijd uitverkocht. Op de site is hij er nog, en in de sale! Had ik maar nooit een no-buy bedacht..


H&M
Jurkje - €4,95

Van ELF heb ik een kwastenwishlist. Deze is vrij lang, dus heb ik geen tekst. Alle producten met een witte steel (reguliere lijn) kosten €1 en de zwarte (Studio) kosten €3,50


Ik weet dat niet alle kwasten van ELF goed zullen zijn, maar het is het proberen waard. Over de Kabuki brush twijfel ik nog een beetje, want als ik de poederkwast en de beautyblender heb is deze niet nodig en bespaar ik wel €5. Zonder de Kabuki brush kost dit me €16,-, exclusief verzendkosten maar omdat ik samen met Sara ga bestellen kan dat door de helft en wordt het maar €3,50. €19,50 is best te doen voor zo'n flinke set kwasten!

De laatste winkel van mijn wishlist is Sieradenkistje.nl. Deze webshop verkoopt prachtige vintage-looking sieraden voor een redelijk lage prijs en ik heb een flinke wishlist samengesteld. Hier ook geen uitleg, alleen mooie foto's!

Zakhorloge ketting 'What time is it?'  - €14,50
Sorry voor de slechte foto!!!

Ketting 'This is England' - €7,95
Het rechterbedeltje is trouwens een theekopje!

Two Finger Ring
Two finger ring 'Cross' - €6,95
Hij is trouwens gewoon mooi zilver, de foto is vreemd
Ring
Ring 'Light Pink Rose' - €6,50

Ring
Ring 'Black Lady' - €7,50

Two Finger Ring
Two finger ring 'All Hearts' - €6,95
Zo, dit was mijn wishlist! Natuurlijk zijn er nog meer dingen waar ik van droom, maar deze dingen wil ik op dit moment heel graag hebben. Natuurlijk ga ik niet alles van Sieradenkistje.nl kopen, ik kan alleen nog niet kiezen. Wat vinden jullie het mooist? Ik ga sowieso voor het zakhorloge, maar over de ringen twijfel ik nog.

Inmiddels heb ik de ELF en Enchantra producten al besteld, maar omdat ze nog niet binnen zijn hoort het nog wel bij m'n wishlist :)

Liefs, Nina

ps. Spot jij jouw foto hier maar wil je dat liever niet? Laat het even weten in een comment dan haal ik hem er vanaf. Bij wishlist artikelen haal ik altijd de mooiste foto's uit Google Images, dus zie het als een eer haha ;)
Ik wilde dit er wel even bij zetten vanwege de nieuwe hype van je foto's in google images gooien om te kijken wie ze 'steelt', en ik ben geen copycat! ;)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...