Pagina's

maandag 1 augustus 2011

Win een Sleek palette naar keuze!

Hey girls! Om de opening van mijn nieuwe blog Pretty Up te vieren heb ik een winactie voor jullie bedacht en ik denk (hoop) dat jullie deze wel leuk gaan vinden. Je kunt bij mij een Sleek palette naar keuze winnen!


De Sleek I-Divine palettes zijn mooie, goedkope oogschaduwpalettes met 12 prachtig gepigmenteerde kleuren. Jullie kunnen kiezen uit de volgende palettes (van links naar rechts, dan boven naar beneden op de foto's)

Sunset palette - Zonnige kleuren, vooral rode, oranje en goude tinten
Oh So Special palette (LE) - Neutrale kleuren, vooral roze- en bruintinten
Acid palette - Veel verschillende felle (neon) kleuren
Bad Girl palette - Een donker palette met vooral grijs en donkerblauw
Primer palette - Geen oogschaduwpalette, maar 12 verschillende kleuren oogschaduwprimers
Curacao palette (LE) - Hele felle zomerse kleuren
Storm palette - Neutraal, vooral bruintinten en donkere kleuren
Monaco palette (LE) - Zowel felle als pastelkleurtjes, voor gekleurde, maar toch draagbare looks
Original palette - Niet op de foto, maar hij staat hier onder in het groot. Deze bevat verschillende shimmery kleuren, een perfecte basis als je nog niet zoveel shimmery oogschaduw hebt.



Zelf heb ik het Original palette, van de foto hierboven. Dit is een prachtig palette met mooie shimmery kleurtjes. Ze zijn ongelooflijk goed gepigmenteerd, maar wel een beetje korrelig. Op de volgende swatchfoto zie je dat duidelijk terug, maar als je het netjes aanbrengt met een kwast is zijn de kruimels op je oogleden niet terug te vinden (alleen wat fall-out, maar hé, je moet wat overhebben voor zulke mooie oogschaduws).



Het Original palette is zeker een favoriet, dus bestel ik over een weekje ook het neutrale Oh So Special palette. Ik ben benieuwd wat jullie willen hebben, dus laat in de comment ook achter welk palette je wilt winnen. Als je hebt gewonnen kun je ook nog van gedachten veranderen, maar ik vind het ook gewoon leuk om te weten.

Okee, genoeg over de palettes, door naar de winactie zelf!
Dit zijn de regels.

Om kans te maken op een Sleek palette kun je veel dingen doen, een aantal zijn verplicht en andere optioneel.

Dit is verplicht (samen 1 kans op de prijs waard):

♥ Laat een comment achter waarin je zegt welk palette je wilt winnen
♥ Volg Pretty Up via GFC of Bloglovin.
Let op: Mijn Bloglovin volgers van Live Life Gorgeous zijn niet meeverhuisd, dus moet je mij opnieuw volgen!

Dit is niet verplicht, maar zo maak je wel meer kans:

♥ Like deze post op Bloglovin
♥ Volg mij op Twitter (@Ninahosseini95)
♥ Tweet het volgende:
Win een Sleek palette naar keuze bij @Ninahosseini95 op http://pretty-up.blogspot.com!
♥ Plaats de foto boven aan dit artikel en een link op je blog (in een post of in je sidebar, mag allebei!)
♥ Plaats een foto en een link op je Facebook of Hyves

De winactie duurt korter dan normaal, je hebt maar tot vrijdag 5 augustus (de hele dag!) de tijd om mee te doen. Dit is in verband met mijn vakantie naar Frankrijk én de kortingscode van VeraCamilla.nl. Niet om gierig te doen, maar die 20% korting betekent wel meer dan €4 korting op de totale bestelling, en dat is mooi meegenomen :) Maar ik neem aan dat de korte duur van de winactie geen probleem is, aangezien de meesten van jullie mij volgen via Bloglovin en deze post dan meteen zien.

Ik wens jullie veel succes met de winactie en hoop dat jullie het leuk vinden.

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...