Pagina's

zaterdag 6 augustus 2011

Uitslag winactie: Win een Sleek palette naar keuze!

Hier is ie dan, de langverwachte uitslag. Ik zal geen lang verhaal ophangen omdat ik toch weet dat jullie meteen doorscrollen naar beneden.
Ik wil jullie alleen eventjes bedanken voor de leuke reacties en het volgen op Bloglovin, GFC en Twitter. Het voelt nog leuker om aan mijn blog te werken als ik weet dat de artikelen door meer mensen worden gelezen.



En dan nu waar jullie allemaal op zaten te wachten, de winnaar! Ik heb alle 166 entries in de fruitmachine gegooid, en daar kwam deze winnares uit!


Gefeliciteerd Tialda! Jij hebt de winactie gewonnen en krijgt dus het Storm palette. Als je je keuze wilt veranderen kan dat tot 12:00, mail mij dan op ninaa_xx@live.nl.
Verder verwacht ik dit weekend (zo snel mogelijk) een mailtje met je adresgegevens, en zodra ik het Storm palette binnen heb van Enchantra stuur ik het naar je op.

En voor de rest van de meiden die niet gewonnen hebben, ik beloof dat ik ooit nog eens een Sleek palette weg zal geven, en natuurlijk komen er meer winacties op Pretty Up, dus blijf mij volgen!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...