Pagina's

vrijdag 12 augustus 2011

Stash: Face

Na mijn vorige artikel over mijn oogmake-up is het nu tijd voor mijn gezichtsmake-up. Ik heb het laatje opengemaakt en laat vandaag aan jullie zien wat er in zit!


Lees verder om te zien wat er in mijn stash zit en wat ik er van vind.



Voor dat jullie verder kijken moet ik iets opbiechten, ik heb mijn stash vorige week opgeruimd en de oude troep (foundations, poeders en concealers in 3 tinten te donker) weggegooid. Die krijgen jullie dus niet te zien, dit zijn alleen de goedgekeurde producten.

Ik heb niet zo veel concealers meer, alle andere die ik had waren de verkeerde kleur dus heb ik weggegooid en dit bleef over! Ze zijn allebei van Catrice, eerst de Allround Concealer die ik pasgeleden opnieuw heb gekocht en daarna de coverstick. Deze gebruik ik alleen voor onder mijn ogen door de roze ondertoon, de Allround Concealer is voor alle plekjes in m'n gezicht.


Wat ik trouwens wel jammer vind is dat de kleuren van de Allround Concealer niet los te koop zijn. Hier zie je de drie beige kleuren, met daaronder de coverstick. Wat een verschil, kunnen ze niet gewoon de kleurtjes uit het palette los verkopen?


Verder naar primers, getinte dagcrèmes en foundation. Ik heb drie foundations in de goede kleur, een winterfoundation van Sephora (mousse), een matching skin (dus voor het hele jaar want hij past zich aan) foundation van NYC (vloeibaar) en de MAC Studio Sculpt, vooral geschikt voor lente, zomer en herfst (gelachtige structuur). Verder heb ik een primer van Sephora die ik nooit gebruik en een getinte dagcrème van Hema die ik nooit gebruik.


Hier zien jullie even de kleuren en substanties van de foundations/dagcrème. Met de klok mee: Sephora - NYC - MAC - Hema. De kleuren wijken wel iets af van de werkelijkheid, ze zijn op de foto's wat geler.



Bronzers en highlighters.... nou, ik heb welgeteld één bronzer en één highlighter. En ik ben er niet eens tevreden over! De Sun Club bronzer van Essence is mooi, maar te gepigmenteerd en streperig. De shimmer powder van Essence is mooi, maar benadrukt de blonde haartjes op mijn wang iets te veel.


Swatch van de bronzer, eerst alle kleuren apart met één veegje, daarna geblend. Zo ziet hij er heel mooi uit, dus misschien moet ik nog een beetje oefenen met aanbrengen.


Swatch van de highlighter, de glittertjes zijn hier helaas niet zo goed te zien. Eerst een veegje, daarna geblend.


Verder naar de blushes, daarvan heb ik er een stuk meer! Nog steeds niet heel veel, maar het is iets. De blushes van Catrice en MAC gebruik ik het meest, de rest ligt een beetje weg te rotten in mijn la. Ik heb inmiddels ook Sleek Rose Gold binnen, maar nog niet toen de foto werd genomen!


De meeste blushes zijn niet heel gepigmenteerd, MAC Harmony is een uitzondering, maar dat verwacht ik ook voor €19,50. Verder moet je even goed kijken voor de swatch, maar jullie komen er wel. Van links naar rechts: Oriflame (blush stick) - NYC - Etos - MAC - Catrice (eerst de oude blush, dan de duo)


Het enige wat verder in mijn gezichtsla ligt is een verzamelinkje poeders, ik gebruik vooral de Catrice poeder uit de oude collectie heel vaak. De Translucent powder van Essence is nieuw en heb ik nog niet uitgebreid getest, maar tot nu toe vind ik 'm fijn, zeker voor een euro! (Ik betaalde er maar een euro voor, terwijl hij voor zover ik weet gewoon €3,99 kost.. lucky me!) De poeders van de Action en de Hema vind ik wat minder fijn.


De poeders van Catrice en de Action zijn compact powders, die van Essence en Hema zijn losse poeders. Helaas is die van de Hema niet doorzichtig en laat hij een lichtroze laagje achter.


Dit was alweer mijn stash, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Volgende week komt het laatste laatje van mijn stashkastje tevoorschijn, dit keer met lipproducten! Daarna zien jullie mijn kwasten en nagellak voorbij komen.
Wat vonden jullie van mijn stash en dit artikel? Reageer!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...