Pagina's

zaterdag 20 augustus 2011

Sleek Oh So Special palette: Foto's, Swatches en 2x EOTD

Een tijdje geleden kreeg ik eindelijk mijn Oh So Special palette binnen, een prachtig Sleek palette met veel neutrale kleurtjes. Ik was zó happy! Na twee keer proberen ben ik al verliefd op het palette, ik heb 'm ook niet voor niets meegenomen naar Frankrijk. Ik heb er wat mooie foto's en swatches van gemaakt en natuurlijk ook 2 looks

Ik heb flink wat foto's gemaakt, ik vind ze best goed gelukt dus kijk maar even mee naar deze eyecandy.








Alle kleuren hebben namen, dat vind ik wel leuk aan Limited Editions. Helaas heeft mijn moeder het blaadje met namen weggegooid, da's dan wel een beetje jammer. Hieronder zien jullie de namen, aan de linkerkant is het een beetje onleesbaar, de bovenste kleur heet Bow en de onderste Pamper.


Mijn favorieten zijn Bow, de perfecte highlighter, en Noir, een superzwarte kleur. Deze is perfect in looks, maar vooral om een lijntje oogschaduw aan te brengen ipv eyeliner. Ook vind ik The Mail, Boxed, Gift Basket en Celebrate heel fijn voor een nude look en de andere kleuren voor een iets bijzonderdere look. Pamper en Ribbon zijn ook mooie blushes, met een klein kwastje kun je ze goed aanbrengen voor een natuurlijk blosje.
Hier zie je de kleuren zonder blaadje, ze zijn zoo mooi!


Ik heb ze ook geswatcht, en wat een pigment! Dit is 1 veegje met mijn vinger, zonder basis!

 vlnr: Bow, Organza, Ribbon, Gift basket, Glitz, Celebrate


vlnr: Pamper,  Gateau, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir

Bijna alle kleuren zijn prachtig gepigmenteerd, maar Noir is echt ongelooflijk. Hier zie je een vergelijking met de zwarte kleur die in andere Sleek palettes zit, Noir is niet alleen gepigmenteerder maar ook in het palette is de kleur al een stuk donkerder.

Noir (links) en de zwarte kleur uit mijn Original palette (rechts)

Andersom: eerst die uit het Original, daarna Noir

Ik heb mijn palette pas net, maar ben nu al in love. Hij is perfect voor neutrale of iets fellere looks, en de kwaliteit is super. Hieronder zie je twee neutrale looks die ik er mee gemaakt heb.
Voor de eerste (matte) look heb ik The Mail en Boxed gebruikt, en Bow als highlighter.
De tweede look bestaat uit Gift Basked en Celebrate, met Bow als highlighter en Noir als eyeliner.

Look 1:


Look 2:




Ik hoop dat jullie dit korte artikeltje leuk vonden, vanwege de vakantiestress had ik geen tijd voor een langer artikel. Volgende week komt er weer elke dag een lang artikeltje online, dus kom snel weer terug!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...