Pagina's

woensdag 10 augustus 2011

Shoplog: ELF, Enchantra, H&M, Monki

Yeah, mijn no-buy is over en ik heb weer lekker geshopt. Al mijn geld is op (i know, het is erg!)


Lees verder om te zien wat ik gekocht heb!




Bij Enchantra bestelde ik het Sleek Storm palette voor Tialda, de winnares van de winactie, en het Oh So Special palette voor mijzelf. Ik heb het nog niet binnen, maar kan nu wel lekker foto's kijken..


foto van Madamlotte.nl

Verder bestelde ik ook de Sleek Rose Gold blush, zo mooi!

foto van Beautybeforebreakfast
Een weekje geleden bestelde ik met Sara bij ELF een flinke hoeveelheid kwasten. Deze heb ik sinds zaterdag binnen, en ik kan alvast verklappen dat ze hun geld zeker waard zijn. Vanmiddag en morgen vind je reviews, eerst van de gezichtskwasten en daarna die voor oogschaduw.


Ik kocht ook kleding, hiervan heb ik niet hele mooie foto's, maar jullie kunnen wel zien wat het is. Eerst ging ik naar de H&M, hier kocht ik een blazer...


..en een paars hemdje. Ik houd normaal helemaal niet van paars, maar dit auberginekleurtje vond ik wel wat hebben!


Daarna gingen we de Monki binnen, een winkel waar ik normaal nooit kom. Het bleek dat ze er superveel leuke kleding hadden, en ik heb 3 shirtjes gekocht. Toen was mijn geld op. 
Mijn favoriete shirt van de drie is deze, hij is lekker wijdvallend maar niet te lang, en ik vind het zakje ook leuk:


Ook kocht ik een zwart shirt met een leuk randje. Op de foto ziet hij er niet super uit, maar ik vond 'm wel heel leuk.


Mijn laatste aankoopje is een cropped top, het model (one size, dus hoefde me geen zorgen te maken over de maat) zit perfect. Ik houd helemaal niet van teksten, en ook deze tekst (read between the lines... d'aaaah leuke grap man) vond ik helemaal niks, maar toch had het shirt iets leuks waardoor ik 'm wilde hebben. Denk dat het het model is!


Dat was mijn shoplogje alweer, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Dit is niet mijn enige artikel van vandaag hoor, vanmiddag komt de eerste review van de ELF kwasten online.
Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...