Pagina's

maandag 1 augustus 2011

Pretty Up!

Welkom op mijn nieuwe blog, Pretty up!
Yeah, na een weekend vol voorbereidingen is het dan eindelijk zover: Pretty up is klaar!

De afgelopen week ben ik druk bezig geweest met het verhuizen van mijn oude blog Live Life Gorgeous. Vanwege de gelijknamige site LiveLifeGorgeous.nl kon mijn blog niet langer blijven bestaan. Daarom bedacht ik de nieuwe naam Pretty up en verhuisde ik mijn hele blog naar dit nieuwe adres.
Het is jullie vast wel opgevallen dat de lay-out niet zo veel veranderd is. Ik was eigenlijk wel heel tevreden met mijn oude lay-out, en waarom zou je iets veranderen als je het al heel leuk vindt? In de herfst (ik denk dat ik dat na de zomervakantie doe, of misschien eind september) krijgt Pretty up weer een nieuwe lay-out, ik verander deze elk seizoen. Deze lay-out is zomers, maar wel rustig, en past daarom goed bij me.
Voor wie zich de oude lay-out niet meer goed herinnert, op het moment van de verhuizing zag die er zo uit:


De achtergrond is nog hetzelfde en de header is vergelijkbaar met de vorige, maar verder zijn er wel kleine dingetjes veranderd, zoals de kleuren van de links (nu peachy, hiervoor lichtroze en blauw) en het lettertype van de berichtkop. Ook heb ik in de sidebar nu niet alleen tags maar ook categorieën staan, deze zijn iets minder specifiek dan de tags.

Natuurlijk ben ik nog steeds dezelfde persoon en zal er niet heel veel veranderen op mijn nieuwe blog maar er is één ding wel heel anders dan op Live Life Gorgeous: mijn followers!

Op Live Life Gorgeous heb/had ik 39 Bloglovin' followers, maar deze zijn niet meeverhuisd naar Pretty up! Volg mij dus even opnieuw op Pretty Up, de links staan in de sidebar!
Mijn GFC volgers zijn wel meeverhuisd, dus als je mij daarmee volgt merk je als het goed is vrijwel niets van de veranderingen.

Jullie weten nu dat mijn oude blog is meeverhuisd, en dat betekent dat ook mijn posts hier terug te vinden zijn. In de categorie Oude blog posts vind je alle berichten van Live Life Gorgeous, en in de rest van de categorieën staan nu nog geen berichten. De tags linken wel door naar mijn oude blogposts.

Dit waren de veranderingen, ik hoop dat jullie mijn nieuwe blog leuk vinden en me volgen op Bloglovin of GFC! Vanmiddag komt er een winactie online, dus stay tuned.....

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...