Pagina's

woensdag 31 augustus 2011

NOTD: H&M Hot In Red

Tijdens mijn vakantie in Frankrijk droeg ik vrijwel geen make-up. Af en toe wat oogschaduw (een beetje experimenteren met mijn nieuwe Sleek Oh So Special palette), soms wat poeder, mascara en een leuk nagellakje. Ik wilde een lekker zomers kleurtje mee en griste daarom een €1 potje nagellak van de H&M uit een bak. Hot in Red is een oranjerood kleurtje, en hoewel ik eigenlijk niet van oranje houd is dit mijn favoriete zomernagellakje geworden en moest ik deze nieuwe liefde wel even met jullie delen.


Zoals ik al zei ben ik niet gek op oranje, maar dit nagellakje doet me totaal niet denken aan koninginnedag. Het is een classy rode kleur met een sterke oranje ondertoon, dit maakt hem wat zomerser dan bijvoorbeeld een donkerrode tint. Het lakje heeft een jelly finish, hij dekt dus niet zo goed maar lakt wel mooi egaal en bevat een mooie glans. Ik heb op de volgende foto's twee laagjes aangebracht, dit vind ik het mooiste resultaat geven, maar één of drie laagjes kunnen ook, het is maar net hoeveel dekking je wilt.





De kwaliteit van dit H&M lakje verbaasde me eigenlijk, hij lakt heel fijn, droogt snel en blijft goed zitten. Dat had ik niet verwacht, zeker niet voor één euro! De nagellak is vrij dun, hierdoor heb je helemaal geen last van strepen of  bubbeltjes in je lak. Ik begin me daar steeds meer aan te ergeren, dus zo'n fijn lakkend nagellakje is wel weer eens fijn.



Kortom, ik ben enorm tevreden met dit prachtige lakje en ik ga hem zeker vaker dragen. Sterker nog, ik heb al een back-up gekocht omdat mijn oude potje half op is! Het is natuurlijk wel een miniverpakking, het flesje bevat 3,2 ml en kost dan ook maar €0,95. Als je per ml berekent is hij niet eens zo goedkoop (zo'n 29 cent per ml, Catrice kost 25 cent per ml) maar aangezien ik bijna nooit nagellak opmaak maakt dat niet uit. De H&M lakjes zijn fijn om eens een kleurtje te proberen, en als hij net zoals bij mij heel goed bevalt kun je er voor een zacht prijsje gewoon nog eentje kopen. Ik ben blij met mijn aankoopje en raad het lakje zeker aan. Hot In Red is een supermooie kleur, de kwaliteit is prima en de prijs al helemaal. Als je 'm in een bak ziet liggen zou ik 'm zeker meenemen!

Wat vinden jullie van dit kleurtje, en wat is jullie ervaring met de H&M 1 euro nagellakjes? 


By the way, lijkt het jullie nog wat om een vakantieverslagje te lezen of wah?

Geniet van jullie laatste vrije daagjes, ik zag dat veel mensen alweer naar school moeten. Gelukkig heb ik nog een weekje, maar wat mij betreft is dat veel te kort!
Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...