Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

Je suis en France!

That's right, vanaf vandaag zit ik twee weken in het (hopelijk) zonnige Frankrijk! Ik ga met Sara en haar ouders en broertje mee, en ik heb er superveel zin in.

Dit betekent ook dat ik twee weken geen internet heb en dus niet op jullie reacties kan reageren. Als je vragen hebt kun je die stellen in de comments en wachten tot ik terug ben, want ik zal later alles teruglezen.
Ik heb geprobeerd 14 artikelen vooruit te schrijven, maar ik had het veel te druk, dus is het helaas niet gelukt. Sorry girls! Jullie hoeven geen twee weken zonder artikeltjes te zitten, ik heb er een paar geschreven en die zullen gewoon om 9:00 gepubliceerd worden. Ik zou het wel leuk vinden als jullie gewoon commenten, ik reageer later! :)

Ik hoop dat jullie twee mooie weken hebben, en aan het einde van augustus ben ik weer terug!

Liefs, Nina

Tumblr_loymwnl48e1qdbniuo1_500_large
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...