Pagina's

vrijdag 26 augustus 2011

I'm back!

Hi girls,

Na twee weken zo goed als geen artikelen ben ik weer lekker terug in het koude Nederland. Dit korte artikeltje is er alleen even om jullie te laten weten dat ik er weer ben, ik ga het bloggen natuurlijk weer snel oppakken, dat begrijpen jullie wel. Ik heb alle reacties op mijn vakantie-artikelen al teruggelezen, superleuk dat jullie trouw bleven reageren! :) Helaas hebben we op het moment superveel problemen met internet, dus ik weet niet of elke dag een artikel wel mogelijk is. Sorry daarvoor, ik hou jullie op de hoogte van hoe het gaat.

Ik ga nu niet te veel over mijn vakantie vertellen, maar als jullie een kort verslagje willen (weet niet of jullie dat leuk lijkt, zelf vind ik het wel leuk om te schrijven maar alleen als het ook echt mensen boeit) doe ik dat graag. Ik kan wel al zeggen dat het een heeerlijke vakantie was. Ik was met mijn vriendin Sara (en haar ouders + broertje) mee naar Frankrijk (Hourtin-Plage, aan de atlantische oceaan) en het was super. We hebben elke dag op het strand gelegen, 's avonds was er niet echt wat te doen op één supergezellige avond met andere Nederlanders na, maar we hebben ons echt vermaakt. Nu ik weer thuis ben mis ik het eigenlijk wel weer!

Hoe was jullie vakantie? En vinden jullie een vakantie verhaaltje leuk om te lezen of liever niet?

Liefs, Nina

P8150013
ons vakantiehuisje, ik heb de vakantiefoto's (is trouwens niet veel bijzonders, we hebben niet echt foto's gemaakt) nog niet op de computer gezet dus ik dit komt het meest in de buurt haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...