Pagina's

maandag 8 augustus 2011

EOTD: Natural purple

Ik heb weer een look van Sara voor jullie, dit keer een draagbare, maar niet saaie look met wat paars er in. Hij is niet te fel, maar wel shimmery, en ik vind 'm heel mooi. De foto's zijn wat wazig, sorry daarvoor.

Het is heel erg, maar ik ben een beetje vergeten welke kleuren we hebben gebruikt. Whops! Dit wordt dus even een korte post, zonder veel uitleg, gewoon even lekker plaatjes kijken.




De foto's zijn met flits gemaakt, dus zie je veel shimmer. Bovenstaande foto is het scherpste, maar wel het slechtste qua belichting (kleuren kloppen niet helemaal). De look is gemaakt met een soort goudbruin kleurtje, paars en indigo.
Kijk maar even mee naar de volgende foto's





Ik vind de look iets heel moois hebben, natuurlijk maar toch ook niet. Het deed me door de kleuren zelfs een beetje denken aan Iraanse make-up, hier komt morgen een artikeltje over.
Ik heb nog twee full face foto's voor jullie, en deze keer verder geen tekst. Een beetje saai, sorry, maar ik kan er niet zo veel over zeggen!



Dit was het artikeltje weer, een beetje kort maar ik hoop dat jullie het toch leuk vonden. Over de ingewikkelde knot komt later nog een artikeltje!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...