Pagina's

dinsdag 16 augustus 2011

4 favoriete 'my nails but better' nagellakjes

Ik ben gek op nagellak, en dan vooral felle kleurtjes. Geel, blauw, roze, groen, alles vind ik leuk. Maar soms ga ik voor een nude kleurtje, die mijn natuurlijke nagels er een stuk mooier uit laat zien. Lees verder om te zien wat mijn vier favoriete my nails but better lakjes zijn!




Ik heb vier budgetlakjes uitgekozen, waarvan er 2 kadootjes waren. De eerste is Essence 'Princesses Rule', een sheer lakje met vooral lichtroze, maar ook andere kleuren shimmer en glitter. Daarna zie je 'Sweet As Candy', ook van Essence. Dit is een lichtroze lakje dat mijn nagels een natuurlijke french manicure look geeft. De volgende lak, van Miss Sporty, doet hetzelfde maar is wat warmer van kleur en wat minder dekkend. De laatste is 'Café Au Lait at Notre Dame' van de Catrice Ultimate Nude lijn, die met twee laagjes een dekkende  lichtbruine kleur geeft, maar met één laagje een perfecte nude is. Je ziet nog steeds mijn nagel doorschijnen, maar heel onopvallend, en de kleur is ook gewoon mooi.


Ik heb alle lakjes geswatcht, op de volgende foto zie je ze allemaal in de volgorde van hierboven.


Sorry voor mijn nagelriemen, die zijn nogal droog! De foto geeft wel goed de echte kleuren weer. Mijn favoriet kan ik niet kiezen, ze zijn allemaal (vooral de lakjes zonder shimmer) heel mooi.

Ik heb ze ook allemaal apart geswatcht, maar die foto's zijn niet goed belicht en daardoor vrij nutteloos. Hier is nog één foto van alles bij elkaar, en daar zullen jullie het mee moeten doen :)



Ik raad al deze lakjes zeker aan als je een mooi 'my nails but better' lakje zoekt. De kwaliteit van alle lakjes is prima, vooral Sweet As Candy van Essence (het lichtroze lakje) werkt heel fijn. Geen strepen, een fijne dunne structuur en hij blijft prima zitten.

Ik hoop dat jullie dit korte artikeltje leuk vinden, en ik ben heel benieuwd naar jullie favoriete my nails but better lakjes zijn!

Liefs, Nina

Ik ben op dit moment op vakantie met een vriendin dus ik reageer nog niet op comments. Laat ze wel achter, als ik terug ben lees ik alles!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...