Pagina's

woensdag 31 augustus 2011

20 Days Challenge!

Ja, ook ik begin met een challenge. Ik zat al een paar dagen te denken aan een 30 days challenge, maar vond het toch niet helemaal leuk. Niet elke opdracht sprak me evenveel aan, en 30 dagen was me wat te lang. Daarom heb ik besloten een 20 days challenge te doen, ik zal de komende weken om de dag een persoonlijke vraag beantwoorden. Ik heb de volgende challenge gekozen:


1                   Introduce yourself
2                   Your parents
3                   Your holiday
4                   Your day
5                   Your best friend
6                   What you wore today
7                   What’s in your bag
8                   Your dreams
9                   Your first kiss
10               Your favourite memory
11               Your favourite birthday
12               Something you regret
13               This month
14               Something that upsets you
15               Something that makes you feel better
16               A first
17               Your fears
18               Your favourite place
19               Something that you miss
20               One last moment



Ik zal morgen beginnen met de challenge, ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Verder is het ook voor mezelf, ik begin het namelijk steeds leuker te vinden om persoonlijke stukjes te schrijven, maar het is ook nogal eng. Met deze challenge kies ik niet zelf mijn opdrachten en moet ik dus soms ook dingen schrijven die me eigenlijk iets te persoonlijk zijn. Hierdoor moet ik over een drempel heen, en ik denk dat het me wel gaat bevallen. Ik hoop jullie ook!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...