Pagina's

woensdag 20 juli 2011

Tag: Sunshine Award!



Ik werd de afgelopen weken door 3 mensen getagd met de Sunshine award, en vond het nu wel eens tijd om deze op mijn blog te plaatsen.

De regels:
♥ Bedank de persoon van wie je deze tag hebt gekregen.
♥ Maak een post over de tag.
♥ Beantwoord de 10 vragen.
♥ Geef deze tag door aan 10 mensen waar van jij vindt dat ze het verdienen. 


Ik wil Jente, Renate en Tineke bedanken voor deze tag, heel lief dat jullie hem aan mij hebben doorgegeven!


Hier zijn mijn antwoorden op de 10 vragen:


1. Wat is je favoriete kleur?
Ik vind dit altijd een moeilijke vraag en ik kan ook echt niet kiezen. Ik houd van veel verschillende kleuren, van felle kleurtjes zoals rood, groen en geel tot zachtere kleuren als crème, beige, lichtblauw en oudroze. Uiteindelijk kies ik voor roze én blauw, omdat deze kleuren niet alleen mooi, maar ook veelzijdig zijn. Felroze, oudroze, babyroze, peachy roze, roodroze, er zijn veel verschillende soorten. Voor blauw geld hetzelfde: donkerblauw, babyblauw, pastelblauw, helderblauw, paarsblauw, groenblauw..
Mijn hele leven waren roze en blauw afwisselend mijn lievelingskleuren maar nu kan ik ze allebei tegelijk waarderen.


2. Wat is je favoriete dier?
Huisdier, boerderijdier of wild dier?
Mijn favoriete huisdier is zeker weten een konijn, ik heb er zelf ook eentje (en een cavia, maar konijnen zijn favoriet)
Mijn favoriete boerderijdier is al moeilijk, ik twijfel tussen een koe, varken en lammetje. Alledrie zo schattig!
Als wild dier (en hieronder vallen voor mij alle dieren die ik nooit in het echt heb gezien, behalve misschien in een dierentuin) kies ik zeker voor de kangoeroe, die zijn zo ongelofelijk lief!




3. Wat is je favoriete nummer?
Dat verschilt elke dag, maar de laatste paar weken luister ik vrij weinig muziek (geen idee waarom, normaal kan ik niet zonder!) dus weet ik het niet zo goed. Ik denk dat ik voor Beyoncé's Best Thing I Never Had ga, maar Someone Like You van Adele spookt ook al zo'n anderhalve maand door mijn hoofd.





4. Welke parfum draag je graag?
Ik ben gek op parfum, maar heb er nog niet zo veel. Ik heb nu mijn zinnen gezet op Beyonce Heat Rush, een overheerlijk geurtje. Ik ben gek op fruitige parfums, zoals Madame van Jean Paul Gaultier, het eerste luchtje van Christina Aguilera en Daisy van Marc Jacobs. Ook vind ik mijn Japanese Cherry Blossom body mist van de Body Shop heel lekker en perfect voor de zomer.


5. Is er iets wat je altijd bij je draagt en echt bij je past?
Nu moet ik heel schaamtevol zeggen: nee. Ik heb alleen de standaard dingen bij me, telefoon, portemonnee, lip stain, vaseline of labello, flesje water en horloge. Niet echt iets speciaals hè?


6. Wat is je passie?
Zie je, op de diepzinnigere vragen heb ik geen antwoord. Ik heb mijn echte passie eerlijk gezegd nog niet ontdekt. Bloggen is een hobby, iets wat ik heel graag doe, maar ik weet nog niet of het sterk genoeg is om het  een passie te noemen. Wanneer noem je iets een passie in plaats van een hobby of een droom?


7. Cadeaus geven of krijgen?
Ik vind het allebei heerlijk om te doen eigenlijk! Met het geven van een cadeau maak je iemand anders en daarmee ook jezelf blij, maar met het krijgen maak iemand anders jou en zichzelf blij. Bij mensen waar ik heel veel om geef vind ik een cadeau geven leuker, bij iets oppervlakkigere vrienden en kennissen kies ik voor cadeau's krijgen.


8. Wat is de laatste oogschaduw die je gebruikt hebt?
De laatste oogschaduw die ik droeg toen ik dit schreef (zondagavond) was de groene look van dinsdag. Dit waren oogschaduws uit het 88 Shimmer palette en het Sleek Original palette.




9. Wat is je favoriete dag van de week?
Definitely zaterdag! Zaterdag is de dag dat alles kan. Je bent vrij, dus kun je doen wat je wilt. Ook zijn de winkels open, wat ik altijd wel fijn vind. En je kunt 's avonds gewoon uitgaan, want je bent de volgende dag toch vrij. Het is een perfecte dag!


10. Draag je nu nagellak?
Ja, ik draag de combi die jullie vandaag al zagen: een lakje van de Maybelline Forever Strong Pro lijn in de kleur Nude Rose met daarover de witte cracknagellak van Essence.





Ik geef de tag nu door aan 10 andere bloggers, ik hoop dat jullie de tag niet al gedaan hebben!


Maud
Ilja
Sylvia
Floor
Marjolein
Meike&Anisha
Fleur&Dajana
Soesja
Sharon
Josephine


Een aantal van deze meiden volgen mijn blog niet, dus ik verwacht niet van iedereen dat ze de tag over willen 
nemen. Maar zoals er in de regels staat gaf ik de tag aan 10 (eigenlijk 12) mensen die het echt verdienen. Deze blogs lees ik met veel plezier. Ze zijn allemaal anders, maar toch heel leuk.


Trouwens, dit artikel heb ik op zondagavond geschreven, maar ingepland voor donderdag. Misschien vergeet ik mensen in te lichten. Zie jij je naam staan maar heb ik je niets laten weten? Reageer dan eventjes!


Liefs, Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...