Pagina's

zondag 3 juli 2011

Pirate Nail Art


Afgelopen vrijdag ging ik naar een feestje met als thema piraten. Ik ben nooit zo van het verkleden, dus besloot ik het thema te verwerken in mijn nagels. Ik heb een beetje gegoogled en uiteindelijk koos ik voor deze nailart:



Ik droeg die avond een zwart-wit gestreept rokje, dat leuk matchte met mijn gestreepte nagels. Helaas was ik weer lekker ongeduldig, waardoor ik mijn création meteen verpestte. Let dus niet op de vingerafdrukken!

Ik lakte al mijn nagels zwart met een lakje uit de Metallics collectie van Essence. Volgens mij heette deze Nothing Else Metals, een zwarte kleur met subtiele zilveren glittertjes. Daarna gebruikte ik mijn witte two way tip painter van Claire's voor de streepjes. Deze heeft een heel fijn kwastje, hij is erg lang en dun. Echt een aanrader, en nog redelijk goedkoop ook!


Op mijn duim maakte ik een doodshoofdje met de pen-kant van de tip painter. Eerst maakte ik de vorm van het hoofdje, zonder gaten. Daarna zette ik stipjes voor de ogen en de tanden met een zwarte tip painter van Essence uit de I Love Berlin collectie. Met het kwastje van de witte tip painter maakte ik een kruis, om met de pen-kant twee stipjes aan het uiteinde te zetten. 


Deze nail art is makkelijk, maar heel leuk voor piraten themafeestjes. Ik kreeg die avond veel complimentjes, terwijl ik er niet zo lang mee bezig was. De pirate nail art is een originele manier om het thema in je uiterlijk te verwerken.
Het enige wat je nodig hebt voor de nail art is een zwarte nagellak, witte tip painter en een zwarte tip painter óf dotting tool.
Ik hoop dat jullie de nail art een beetje leuk vonden!
Liefs, Nina


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...