Pagina's

zaterdag 9 juli 2011

Personal: School

Jullie hebben al een aantal dagen niets van mij gehoord, en dat heeft ook een reden. Ik was met school op survivalkamp in de Ardennen. Hier gingen we mountainbiken, brug bouwen, wandelen, boogschieten, klimmen, abseilen, tokkelen, en nog meer. We sliepen in tipi's op een bivakterrein op een berg in de Ardennen, zonder douche of wc (!!!!).

De foto is van de site van Outlive Experience, dit was dus niet echt ons kamp!

Voor mensen die van sport en kamperen houden klinkt dit vast leuk, maar ik vond het niks. Het voelde als een strafkamp en ik ben zo enorm gelukkig dat ik thuis ben!
Zonder douche, wc en slaapplek (want in zo'n schuine tipi doe je geen oog dicht) was het echt een hel, en ik was dan ook oververmoeid en chagrijnig. De activiteiten waren niets voor mij, dus al met al heb ik niet echt genoten.

Vazio_large
Maar eigenlijk ging deze post niet over kamp, maar over school. Het is nu officieel voorbij en ik ben over naar 5vwo! Ik voel me opeens zo oud, nog 2 jaar en ik ben al van school...
Er gaat volgend jaar veel veranderen, want school wordt niet alleen moeilijker, ook mijn klas verandert. De vmbo-ters zijn nu geslaagd en gaan weg, dus zal ik mijn lieve vriendinnetje Shanna moeten missen :(
Tot en met dit jaar had ik elke dag de eerste twee uur les met de klas die al hetzelfde is sinds de eerste, maar dit jaar gaat dat veranderen. De vmbo-ters gaan weg, en de vwo-ers uit andere klassen komen er bij.

Dit jaar heb ik heel hard gewerkt voor school, en uiteindelijk heb ik goede resultaten behaald. Hier ben ik echt heel blij mee. Ik weet niet of het jullie iets interesseert, maar aangezien ik dit ook al op andere blogs heb ik gezien denk ik dat het geen kwaad kan om mijn cijfers te laten zien, omdat ik daar toch best trots op ben.
Het eerste trimester was heel erg wennen, omdat we opeens veel harder moesten werken. Het tweede trimester heb ik enorm goede cijfers gehaald, het derde weer wat minder. Dit zijn mijn cijfers, van alle drie de trimesters, dan twee periodes (de eerste 2 uur elke ochtend, daarna gemiddeld en daarna afgerond. Voor Frans, Engels en Nederlands hadden we dit jaar geen SE's, dus deze cijfers tellen niet mee.

                             1      2       3      P1   P2    Gem.    Afgerond gemiddelde
Nederlands          6.0 - 9.5 - 8.4                     8.0            8
Engels                 G   - G   - G                       Goed        G
Frans                   8.5 - 9.0 - 6.2                     7.9            8

Maatschappij                                7.7             7.7            8
Wiskunde            7.2 - 7.9 - 6.8 - 7.2 - 9.0     7.6            8
Economie            7.9 - 8.6 - 6.6 - 6.2             7.5            8
Aardrijkskunde     6.1 - 6.9 - 6.1                     6.4            6
Geschiedenis       6.5 - 8.7 - 7.8 - 7.2            7.6            8
Kunst                   6.2 - 7.0 - 8.0 - 8.0             7.3            7

Wow, als ik mijn cijfers zo zie (vooral afgerond, hihi) ben ik echt heel tevreden. Enorm veel 7 punt nog wat, afgerond dus achten. Yeah ! Ik hoop dat het in 5vwo net zo goed gaat!

Gelukkig is school nu voorbij en is het VAKANTIE !
Yeah, ik ben zo ongelofelijk happy! 8 weken niets doen (behalve boeken inleveren en rapport ophalen) en over een maandje ga ik met een hele lieve vriendin mee op vakantie naar Frankrijk!
Ik heb enorm veel zin in deze vakantie en weet zeker dat ik me elke dag ga vermaken. Ook heb ik eindelijk weer eens tijd om aan mijn blogje te werken :)
Verder ga ik natuurlijk heel vaak naar het strand, de stad en weet ik veel wat nog meer. In ieder geval krijg ik morgen een bikini van mijn lieve moeder, zodat ik lekker naar het strand kan met vrienden ! :)

Tumblr_lnm1qp6dep1qzk863o1_500_large

Ik heb heel veel zin in mijn vakantie, en ik hoop dat jullie ook een heerlijke vakantie gaan hebben !
Liefs, Nina


Tumblr_lnkq3qmoo31qelj53o1_500_large
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...