Pagina's

donderdag 21 juli 2011

NOTD: Catrice Up In The Air + Essence Hello Holo

Zoals jullie misschien gister bij het artikel over de Sunshine Award al lazen ben ik gek op blauw. De laatste tijd ben ik vooral into lichtblauwe kleurtjes, zoals deze. Het lakje Up In The Air van Catrice is een soort mengeling van pastelblauw, hemelsblauw en lavendelblauw. Het kleurtje is licht en zomers, maar niet zo licht dat je problemen krijgt met de dekking. Als het nog niet duidelijk was; I love this colour !


Ik ben gek op de Catrice nagellakjes, en vooral sinds ze de collectie vernieuwd hebben wordt mijn Catrice-stash steeds groter. Up In The Air is denk ik mijn favoriete Catrice-lakje, niet alleen omdat het een mooie kleur is maar ook omdat hij heerlijk lakt!
Er zit een stickertje op de dop geplakt dat je 2 laagjes aan moet brengen, maar dat doe ik eigenlijk altijd. Het lakje dekt ook in precies 2 laagjes, perfect! Hier na bracht ik mijn INM Out The Door sneldrogende top coat aan, dus ik weet niet precies hoe snel hij droogt, maar ik herinner me van eerdere keren dat het aardig snel was.


De kleur van Up In The Air vind ik prachtig. Hij is ook niet alleen gekleurd, zomers en vrolijk, maar ook chic, rustig en niet al te fel. Dat vind ik fijn, zodat ik geen nutteloze negatieve opmerkingen krijg over 'wat voor circus ik nou weer op mijn nagels heb zitten'. (Ja, dat zei iemand serieus een keer tegen me toen ik Catrice - Bye Bye Birdie droeg)


Up In The Air lakt ook prima, niet streperig, dekt in twee laagjes en het kwastje is ook best fijn (al vind ik het jammer dat het uiteinde zo recht is, waardoor ik snel op mijn nagelriemen lak). Hij droogt snel en blijft goed zitten, kortom een heel fijn lakje. De nagellak van Catrice kost €2,50, helemaal niet duur voor deze prima kwaliteit en mooie kleurtjes. Up In The Air is echt een aanrader!

Omdat ik toch iets specialers wilde dan gewoon één kleur nagellak bracht ik hier over de Essence nail art special effect topper in Hello Holo aan. De combinatie tussen de holografische zilveren glitters en de rustige blauwe kleur vind ik supermooi, dus dat wilde ik ook even met jullie delen. Helaas zijn de beste foto's door mijn telefoon zoekgemaakt. (Ja, dat doet hij wel vaker, dus ik ben het gewend) en heb ik alleen twee foto's van dichtbij.


Vaag zodat je de holografische glitters beter kunt zien:



Ik vind de combinatie echt super pretty, dus dit blijft nog wel een paar daagjes op mijn nagels!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...