Pagina's

woensdag 20 juli 2011

My favorite nude: Maybelline Forever Strong Pro in Nude Rose


Hoewel ik dol ben op felgekleurde nagels vind ik het ook zeker belangrijk om een perfect nude kleurtje in mijn stash te hebben. Het begrip 'nude' is moeilijk te omschrijven, ik zie het bij nagellak als een roze of bruine kleur die niet te fel is en niet enorm veel afwijkt van mijn huidskleur.
Ik had wel al zulke lakjes in mijn stash, maar ze waren het allemaal nét niet. Catrice Miss Piggy Reloaded was iets te roze, Catrice Ultimate Nude My Café Au Lait at Notre Dame was iets te saai, en OPI Tickle Me France-y was niet van mij maar van Sara. Toen zag ik op verschillende blogs de nieuwe lakjes van de Maybelline Forever Strong Pro lijn voorbijkomen, en Nude Rose trok mijn aandacht. Dit was het nude lakje dat ik zocht, en in London kocht ik dit schatje voor maar 4 pond (in plaats van 8 à 9 euro zoals in Nederland)

Ik heb deze nagellak inmiddels al een paar maanden en ik moet zeggen dat ik hem steeds vaker pak. Vooral in de zomer heb ik behoefte aan een onopvallend kleurtje dat mooi is en goed blijft zitten, en deze voldoet prima aan mijn verwachtingen! Ik heb wat swatches gemaakt, ze zijn op de computer een beetje vaag geworden, maar de kleur is in ieder geval duidelijk.




Het is de bedoeling dat Nude Rose een week blijft zitten, maar zelfs met base- en top coat lukt dat niet. Na drie dagen (wel met de INM Out The Door top coat, die niet echt bedoeld is om de houdbaarheid te verbeteren..) krijg ik toch wel last van tipwear en kleine slijtplekjes. Toen ik dat vandaag ook weer ontdekte besloot ik mijn nieuwe cracking top coat van Essence er over heen aan te brengen. De combinatie is mooi en zo kan ik nog een paar dagen langer genieten van mijn favoriete nude lakje!



 Ik raad deze nagellak zeker aan als je op zoek bent naar een mooi oudroze lakje. Hij lakt heel fijn, dekt in twee laagjes en blijft lang (maar geen week..) zitten. Ook vind ik het fijn dat het kwastje een rond einde heeft, waardoor je netjes kunt lakken zonder een te recht randje bij de nagelriemen. Het is mijn favoriete lakje van het moment!
De Maybelline Forever Strong Pro lakjes zijn te koop bij verschillende drogisterijen en kosten €8,99 of €7,95 (elke blog zegt wat anders, en ik heb hem in London gekocht). Naast Nude Rose zijn er ook veel andere mooie kleurtjes verkrijgbaar, zeker de moeite waard om even te kijken!
Liefs, Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...