Pagina's

vrijdag 29 juli 2011

Live Life Gorgeous gaat verhuizen!

Ja, je leest het goed, het is nu officieel! Aanstaande maandag is livelifegorgeous.blogspot.com verdwenen en is er voor in de plaats een gloednieuwe blog genaamd Pretty Up! Lees verder voor de details.


In verband met de gelijknamige site LiveLifeGorgeous.nl had ik lang geleden al gepland mijn site te verhuizen naar een nieuw domein. Ik heb lang moeten nadenken over de naam, maar nu is hij er eindelijk: Pretty up.

Dit is het laatste artikel wat jullie zien op LiveLifeGorgeous.blogspot.com, vanaf morgen verhuist mijn site (met alle volgers, ik begin dus geen nieuwe site maar verander mijn naam zodat ik mijn volgers behoud) naar pretty-up.blogspot.com.

De planning ziet er als volgt uit:

Vrijdag (vandaag) - Laatste post op Live Life Gorgeous en voorbereidingen treffen voor verhuizing
Zaterdag en zondag - Site verhuist, maar nog geen nieuwe posts. Ik ga hard werken om Pretty up mooie en nieuw te maken. Een deel van Live Life Gorgeous verhuist mee, maar niet alles.
Maandag - Pretty Up is klaar! Er komen twee artikelen, een welkomsbericht en een winactie (yay! wat je wint blijft nog even geheim)
Dinsdag - Pretty up gaat gewoon weer verder waar Live Life Gorgeous is gestopt, met 1 à 2 keer per dag een leuke post over beauty, lifestyle of andere dingen!

Vanaf maandag zijn jullie dus weer van harte welkom op pretty-up.blogspot.com, onthou het adres want livelifegorgeous.blogspot.com verdwijnt! Als het goed is merken jullie vrij weinig van de verhuizing omdat ik volgers meeneem, maar het kan ook mis gaan (laten we het niet hopen)

Tot maandag!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...