Pagina's

donderdag 28 juli 2011

EOTD: Lavender Blue

Toen ik net mijn fotomappen door zat te bladeren vond ik opeens een oude EOTD die ik ooit vergeten ben online te zetten. Het is een mooie lavenderblauwe look, rustig maar wel met veel kleur. Ik vond de look zo mooi dat hij nog wel even online moet!


Deze look is een tijdje geleden door Sara gemaakt, dus ik weet niet meer precies wat we voor make-up hadden gebruikt. Ik weet nog wel dat een aantal kleuren uit het Sephora Color Play 5 in 1 palette komen. Met dit palette maken we graag looks, omdat het heel veelzijdig is.

Ik heb een paar foto's voor jullie, ze zijn niet al te scherp en mooi, maar je ziet wel hoe de look is. het is een echte lente/zomer look, licht en kleurrijk!


Oeps, spinnenpoten....




Het is een vrij simpele look, maar dat neemt niet weg hoe mooi hij is. De blauwe kleuren lopen perfect over, zijn kleurrijk, licht en niet te overdreven, en het blauw past goed bij mijn ogen. Thanks Saar voor weer een super ooglook!

Q: Wat vinden jullie van de look?

Dit was trouwens het laatste 'echte' artikeltje op Live Life Gorgeous, morgen vertel ik alles over de verhuizing dus kom zeker weer even terug!

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...