Pagina's

zondag 10 juli 2011

EOTD - Ice Blue

Ik heb weer een nieuwe look voor jullie, deze keer heb ik hem zelf gemaakt op Sara's oog. Normaal maakt Sara de make-up looks, omdat zij hier heel goed in is, maar dit is dus weer eens een eigen creatie. Ik hoop dat jullie het wat vinden!


Het is een koele blauwe look met lekker veel shimmer geworden. Ik vind het zelf een geslaagde look, al mis ik (achteraf) een shimmery wit kleurtje in de binnenste ooghoek. Dat ben ik helaas vergeten. Toch ben ik trots op mijn creatie!

Zo ziet de look er uit als Sara haar ogen dicht heeft. Ik heb alles heel goed geblend, want ik houd niet van harde lijnen. Ik heb naast blauw geen andere kleuren meer gebruikt, maar toch vind ik de look niet heel eentonig. Ik hoop dat jullie het ook mooi vinden!


Als basis heb ik een lichtblauwe kleur gebruikt uit een oogschaduw creme paletje van de Hema. In de 'Outer V' heb ik een donkerblauwe oogschaduw mousse aangebracht, ook van de Hema. Dit maakte de kleuren intenser en de donkerblauwe zorgde voor die leuke glittertjes.

Vervolgens heb ik op het gehele ooglid een lichtblauwe oogschaduw aangebracht uit het Sephora Color Play 5 in 1 Palette. De middenblauwe kleur in de outer v komt uit het Sleek Acid Palette.
Ten slotte heeft Sara zelf de eyeliner aangebracht (ik kan dat nooit zo netjes en wilde de look niet verpesten) en heeft ze ook een laagje mascara op gedaan.


Deze look is heel geschikt voor een zonnige zomerdag. Ik heb geen full face foto, maar kan wel zeggen dat het ondanks de hoeveelheid blauw niet een hele felle look was. Niet echt iets voor school, maar gelukkig is het nu vakantie !

Ik hoop dat jullie de look mooi vonden, ik zal vaker zelf een look proberen te maken. Ook heb ik nog wat foto's liggen van Sara's creaties, dus die zal ik jullie de komende weken ook laten zien.

Fijne vakantie (of weekend, als je in een ander deel van het land woont) !

Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...