Pagina's

vrijdag 24 juni 2011

EOTD - Neon Fire

Het is weer tijd voor een look, en deze keer een lekker felgekleurde! Uit Londen heb ik voor Sara het Sleek Acid palette meegenomen, een palette vol felle kleuren. Met drie van de neonkleuren heeft zij deze look gemaakt:



Saar heeft de felle gele kleur over mijn gehele ooglid gebruikt, met de oranje kleur in de crease. Daarboven zit de felroze, en in de outer V ook een beetje paars. Onder het oog heeft ze gekozen voor shimmery blauw en paars, en ze heeft de look afgemaakt met eyeliner en mascara.



Het is een echte opvallende look, en niet echt iets wat ik naar school zou dragen. Toch is het een hele mooie look, en ik denk dat hij nog best draagbaar is als je de neonkleuren wat minder intens draagt.
Zelf ben ik gek op mooie nude looks, of iets met een flinke portie shimmer of glitter. Hoewel deze matte, felgekleurde look heel anders is vind ik hem super mooi!

Ik heb ook een halve full face foto voor jullie (half omdat het andere oog een andere look had...). Het is geen hele mooie foto, maar het laat wel duidelijk zien hoe opvallend de look is. Voor het eerst is het weer een foto met mijn ogen open! :)


Ik ben benieuwd wat jullie van deze felle look vinden. Er komen nog heel veel looks aan de komende weken, dus bereid je maar voor ! 
Eigenlijk zou ik nu een review van mijn Sleek Original Palette plaatsen, maar die komt morgen. Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden, laat het even weten !

Liefs, Nina


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...