Pagina's

zondag 15 mei 2011

Shoplog London (foto's)

Het heeft even geduurd, maar hier komt nu eindelijk mijn London shoplog. Geen filmpje, zoals ik had gepland, maar het lukte niet met uploaden. Daarom heb ik maar een paar foto's van mijn aankoopjes gemaakt!

Ik heb enorm veel geshopt, ik heb namelijk zo'n 400 pond uitgegeven. Nou, dan kun je het wel een beetje raden! Dit geld heb ik uitgegeven aan kleding, schoenen, accessoires en make-up. Kijk maar even mee!

Ik moet zeggen dat het enorm lastig is om foto's van kleding te maken. Liggend op de grond ziet het er niet heel aantrekkelijk uit, en om nou van alles een aan-foto te maken..De foto's zijn dus niet geweldig en heel duidelijk, dus als jullie een betere foto van een bepaald kledingstuk willen zal ik die wel even maken.

Ik begin met mijn leukste aankoop, mijn bloemetjes Vans! Deze kostten 40 pond en ik heb ze gekocht bij schoenenwinkel Office.


Zijn ze niet cute ? Het zijn Vans Authentic Tea Party, in Black/Blue. Ik vind ze echt heel cute en heb ook al veel complimentjes gekregen. Op de volgende foto zie je ze ook, maar dan met een aantal andere aankoopjes.


De tas is van New Look en kostte zo'n 15 pond (volgens mij). De portemonnee kocht ik daar ook maar daarvan weet ik de prijs niet meer. De horlogering komt van de Claire's.


De portemonnee van dichtbij, met een vakje voor kleingeld, en een groot vak voor briefgeld en pasjes. Naast de bloemenprint zit er ook een gouden strikje op.


Ik vind m'n ring zo leuk! En de tas ook!


Hij is wel dik....

Maar wel pretty ! Ik vind de ring heel leuk, ook al is ie wat groot.


Mijn map voor school past nét in m'n tas. Wat een opluchting, zo kan ik 'm als schooltas gebruiken.

Ik heb ook nog wat kleding geshopt, van het eerste exemplaar heb ik een aan-foto. Het is een cropped shirt van de H&M.


Het shirtje bevat allemaal kleine gaatjes en is gemaakt van een luchtige, maar niet erg doorschijnende stof:


 Yeeeh, sleehakken! Deze zwarte zijn van de H&M en kostten 15 pond (in NL €20). En ondanks dat ik totaal niet op hakken kan lopen, lopen ze best lekker!


En ik heb ook Havaianas. Deze licht oudroze slippers kostten me 20 pond, in Nederland 25 euro.


En...kleding! Hier zie je een bloesje van H&M, een hemdje van Bershka en nog een hemdje van H&M:


Jullie moeten even je nek verdraaien, want Blogger heeft mijn foto omgedraaid. In ieder geval zie je een spijkerbroek van Mango en een jurkje van een winkeltje op Portobello Road.


En nog een jurkje, deze is van Camden Market:


De achterkant bevat een soort gehaakt patroontje, heel cute:


Vestjes en jasjes, ik heb er 3 gekocht. Een donkerblauwe blazer (New Look), een felblauw vestje (H&M) en een wit spijkerjasje (H&M)


De Body Shop is in London een stuk goedkoper!
Links: DeoDry stick (echt een wonderdeo, al houd ik niet van sticks!) - 2,50
Rechts: Japanese Cherry Blossom body mist - 9 pond
Onder: Love Etc. solid perfume - 5 pond
Sorry voor de wazige foto('s) trouwens...


Ik heb ook 4 nagellakjes gekocht. De eerste is een lichtblauwe Crackle lak van Barry M, deze kostte 4 pond. De tweede was even duur, dit is de Maybelline Forever Strong Pro lak in Nude Rose. Bij Claire's vond ik een groen glitterlakje voor 3 pond en een 2Way nail art striper+pen voor 4/5 pond.


Ik heb de lakjes ook eventjes geswatcht op een nagelwiel, hier zijn ze. Dit is trouwens 1 dik laagje crackle polish over een zilveren ondergrond, 4 laagjes glitter en 2 laagjes Nude Rose.


Ook heb ik wat stipjes gemaakt op Nude Rose met de pen-kant van de striper. Met het kwastje heb ik het hartje gemaakt.

Ik heb natuurlijk ook wat make-up gekocht, iets duurder dan ik normaal doe, maar voor een keertje kan dat wel. Linksboven zien jullie mijn allereerste MAC product (AAAAAAH!), namelijk de Studio Sculpt foundation in NW25. Dit was nog een heel gedoe, want de MUA bij MAC kwam er maar niet uit. Heb ik nou een gele of roze ondertoon, en hoe donker is mijn huid? Uiteindelijk paste deze het beste bij me.
Daar onder zie je maar liefst 3 mascara's van Boots No.7. Deze kostten 13,50 pond per stuk, de MAC foundation kostte 23 pond (maar mijn moeder betaalde de helft, lief!). De eye dusts kostten gelukkig maar 1 pond per stuk, net als de rest van het merk Make Up Academy.


De mascara's. Ik heb de Lash 360 in Black, en de Exquisite Curl in Black en Black/Brown.



De eye dusts, een groene en een bruine:



In de tube lijkt de foundation heel erg donker, maar in het echt valt dat reuze mee. Kijk maar!


Hiernaast heb ik ook nog een Sleek palette gekocht, namelijk het Sleek Original palette. Review volgt nog, swatches staan hieronder.



 Oeh... pretty!


Zonder flits:


En met flits:


De oogschaduws zijn heerlijk zacht en zeer gepigmenteerd, maar wel wat kruimelig. Maar goed, ze zijn mooi en fijn, en da's genoeg voor mij!

Ten slotte heb ik nog een tas gekocht, een rieten tas met bloemen van de H&M. Deze ga ik als strandtas en zomertas gebruiken. Zomertas? Ja, gewoon voor alles, als ze zon maar schijnt! :)




Dat was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden mijn London-aankoopjes te zien. Ik ben zelf heel blij met de spulletjes die ik heb gekocht, en vergeet niet, ik heb ook iets voor jullie gekocht. Jup, een van de dingen in deze shoplog wordt binnenkort weggegeven! Raden jullie wat het is? Je kunt altijd een gokje wagen en mailen naar ninaa_xx@live.nl
Zo kun je een extra kans verdienen. Vandaag of morgen begint de winactie officieel en horen jullie wat het is en hoe je mee kunt doen.

Tot slot wil ik nog even kort iets persoonlijks delen. Ik heb de laatste tijd heel veel last van stress en heb besloten mijn blog wat meer los te laten. Ik begin het steeds meer als een verplichting te zien, terwijl het juist bedoeld is als ontspanning. Daarom kan ik niet meer volgens het vaste schema artikelen plaatsen en wordt het weer ongeregelder. Ik weet dat iedereen daar gek van wordt en dat ik daardoor misschien veel bezoekers kwijtraak, maar voor een keertje kies ik even voor mezelf in plaats van voor anderen. Ik hoop dat jullie het begrijpen en toch mijn blog blijven lezen. Ik zal nog best artikelen plaatsen, maar ik ga proberen het niet als een verplichting te zien. De geplande London artikelen komen dus nog wel online, maar wat later en met af en toe een ander artikeltje tussendoor..

Zo, nou staat mijn shoplog eindelijk online ! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot vanavond/morgen met de winactie ! Kom dus maar snel terug op Live Life Gorgeous en vergeet niet te volgen & commenten.
Oh ja, en ik zou het leuk vinden als jullie dit artikelen liken op Bloglovin'. Hier onder staat een Like-button.

Q: Wat vonden jullie van mijn aankoopjes? Wat zou ik verloten met de winactie...? En blijven jullie mijn blog lezen, ook als ik minder regelmatig post (een beetje zoals vroeger of deze week)?

Liefs, Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...