Pagina's

maandag 2 mei 2011

GOSH Holographic









Ik weet dat jullie dit lakje waarschijnlijk al te vaak langs hebben zien komen op andere blogs, maar ik wil 'm toch wel erg graag showen. Zoals jullie in mijn shoplog lazen heb ik GOSH Holographic gescoord bij de Kruidvat. Ik heb hem nu 2 dagen op en het is zeker mijn favoriet!

Ik vond de Holographic gewoon in het Kruidvat schap, maar met een verkeerd labeltje. Er stond namelijk op dat dit 555 Silver was, maar ik had al snel door dat dat niet klopte. Ik heb Silver ooit gereviewd en hier zie je een vergelijking:



Okee, het is dus duidelijk 549 Holographic..
Ik heb wat foto's gemaakt (verdomd lastig) en die wil ik even laten zien. In het echt ziet het er mooier uit!
De foto's zijn met en zonder flits gemaakt, zodat jullie het allebei zien. De foto's zonder flits zijn in de zon gemaakt!




 








Ik dacht altijd dat iedereen overdreef met zeggen dat Holographic vervelend lakt. Nou, dus niet! Je brengt de lak aan, en als je het netjes uit wilt vegen veeg je het er gewoon af. Er ontstaan dan een soort vlekken, zoals hier. Dit is mijn eerste laagje:


Het lakken moet je dus even onder de knie krijgen, maar dan is ie wel heel mooi. Met daglicht/zonlicht/lamplicht en natuurlijk met een flitser is 'ie prachtig, maar soms heb je gewoon niet genoeg licht. Dan ziet het lakje er zo uit, een beetje mat zilver:



Holographic is dus duidelijk een zomerlakje, omdat je in de winter niet zo veel van het prachtige effect ziet. Ik zal 'm deze zomer ook vaak dragen, wat een beauty!

Er zit ook verschil tussen de foto's met daglicht en met flits. Die met daglicht komt qua kleur het meest in de buurt, al is het holografische effect hier niet zo duidelijk. Bedenk dus dat het lakje er in zonlicht zo uit ziet als de foto met daglicht, maar met het effect (of soms net iets minder) van de flitsfoto. Hier zie je ze even naast elkaar.



Ik zal dit product niet beoordelen, omdat hij niet echt standaard is. Al lakt hij vreselijk, ik raad jullie toch aan dit lakje mee te nemen als je 'm ziet. Het holografische effect is duidelijk aanwezig en natuurlijk ook supermooi !

Al geef ik geen cijfer, ik kon het toch niet laten de plus- en minpunten op een rijtje te zetten. Hier komen ze:

Pluspunten
- Prachtig holografisch effect!
- Bijzonder
- Voor de bijzonderheid niet echt duur, €7. Nfu Oh en China Glaze zijn minstens even duur, en deze heeft het mooiste effect
- Eén van de beste holografische lakjes die er zijn
- Gewoon supermooi!

Minpunten
- Slecht verkrijgbaar
- Effect is (bijna) alleen in de zon of met veel licht te zien
- Lakt als hel !

Meenemen als.. je een holografisch lakje wilt!
Laten liggen als.. je niet heel handig bent met nagellakken


Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...