Pagina's

woensdag 18 mei 2011

EOTD: Rainbow!

Hi girls,

Saar heeft weer een geweldige look voor me (en voor jullie) gemaakt! Dit keer is het een kleurrijke regenbooglook geworden, met geel, oranje, groen en blauw. Pretty!

Deze look is iets minder draagbaar, maar daarom zeker niet minder mooi. De groene en blauwe kleuren springen er duidelijk uit, terwijl het geel en oranje de look rustiger en mooier maakt.



Meer foto's, informatie, en full face?



Voor de ogen heeft Sara verschillende oogschaduws gebruikt. De gele, groene en blauwe kleuren komen uit mijn 88 matte palette. De oranje komt uit het 88 shimmer palette, en het viel ons op dat deze een stuk brokkeliger is en minder pigment bevat. 88 matte for the win !
Verder draag ik hier de Hema eyeliner en de Maybelline Volum'Express the Colossal mascara in 100% Black. Onder de creatie zit wat Hema oogschaduwbasis, die wel een beetje aan het uitdrogen is nu ik 'm overgepot heb. Misschien toch eens naar de Hema voor een nieuwe ?

De foto's zijn niet allemaal even scherp, en de kleuren komen niet zo duidelijk naar voren als ze in het echt waren, maar jullie snappen het idee denk ik wel !





 Ook heb ik een paar full face foto's voor jullie (de eerste is gemaakt met de HTC Desire Z van Sara, is dit geen geweldige kwaliteit voor een telefoon?!)



 En weer terug naar mijn Nokiatje...
Kijk het lieve vlechtje dat Saar maakte:

 

En een laatste foto van de make-up...



Gebruikt:

Ogen
Hema oogschaduw basis
Coastal Scents 88 matte palette
Coastal Scents 88 shimmer palette
Hema eyeliner
Maybelline Volum'Expres the Colossal mascara

Huid
MAC Studio Sculpt foundation in NW25
Catrice Defining Duo Blush in Peach Sorbet

Lippen
NYC Lipstain in Endless Spice

Als jullie vragen of opmerkingen hebben, laat ze achter. Ik hoop dat jullie de look mooi vonden!

Vergeet ook niet mee te doen met de winactie !


Liefs, Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...