Pagina's

donderdag 7 april 2011

EOTD - Sunny purple

Jippie, eindelijk heb ik weer een look voor jullie  ! Deze is ook gemaakt door Sara, net als de vorige met groen, goud en bruin, Deze look is met goud en paars gemaakt, heel leuk voor de zomer.
Hier is de eerste foto, voor de rest moet je even zelf lezen:





Sara heeft deze prachtige (al zeg ik het zelf..) look gemaakt met het 88 shimmer palette en het 88 matte palette. De prachtige gouden kleur komt uit het 88 shimmer en de paarse uit het 88 matte. Verder heeft ze ook mijn gel eyeliner van Coastal Scents gebruikt, en de Colossal mascara van Maybelline.

We hebben hier twee duidelijke foto's van, daar zullen jullie het mee moeten doen.




Zelf vind ik het een supermooie look, en hoewel het even geduurd heeft kon ik niet wachten om deze aan jullie te showen. Het goud is prachtig, en de combinatie met paars vind ik ook heel mooi. Sara zal voortaan ook eens tutorials maken, vinden jullie dat fijn of is een gewone eotd ook goed ? 

Ik heb ook weer een full face foto voor jullie, op mijn ene oog zien jullie deze look en op de andere de vorige look die saar maakte, namelijk deze


Zoals je ziet is de oogschaduw van een afstandje ook heel mooi en niet overdreven. Het is niet iets wat je naar school kunt dragen, maar echt extreem opvallend is hij ook weer niet. Ik vind het echt een perfecte look, maar ik denk dat jullie dat nu wel door hebben..

Ik ben zeer benieuwd wat jullie van de look vinden en of jullie liever een look of een tutorial zien.
Binnenkort komt er weer een nieuwe eotd online, Sara zal nog vaker zulke mooie looks maken.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...