Pagina's

zondag 24 april 2011

EOTD: B-Fashion looks

Ik weet dat jullie al veel te veel over B-Fashion hebben gehoord, maar ik wilde nog even de uiteindelijke look van de catwalkshow laten zien. Als je niet weet waar ik het over heb, lees dit artikel dan eventjes.

Zoals ik daar al vertelde deed ik samen met Sara, een vriendin van me (die altijd mooie looks voor mijn blog maakt, kijk eens bij deze tag), mee met de workshop Visagie. We leerden hoe we anderen konden opmaken, en bedachten samen de make-up voor de catwalkshow. Na veel dingen uitproberen besloten we dat er twee looks zouden komen, namelijk zilver/zwart en goud. Hierbij werd dan een zilveren of gouden 'maskertje' op het gezicht gemaakt met een spuitbus.

De gouden look is wat anders geworden bij de show, maar ik wilde de foto's toch even met jullie delen. Ik heb allebei de looks op Sara's ogen gemaakt, kijk maar even mee:






Goud/Bruine look


Deze simpele goudbruine look maakte ik met het 88 shimmer palette en een Colour&Shine oogschaduw van Essence. Uit het palette gebruikte ik de prachtige gouden kleur die ook al voorbijkwam in deze en deze look. De bruine oogschaduw is Essence Colour&Shine in 01 Fabulous, een mooie bruine kleur met gouden shimmer. Als eyeliner gebruikte ik de Essence Metal Glam eye liner in 01 Got a date? en ik maakte de look af met mijn Maybelline Volum'Express the Colossal mascara in 100% Black.



De look is tamelijk simpel en niet echt spectaculair. Toch vind ik 'm wel mooi, omdat hij heel erg draagbaar is.

Zilver/zwarte look

De volgende look, met zilver en zwart, werd het meest gebruikt bij B-Fashion. Ik heb hem gemaakt met een zilveren baked oogschaduw van Etos, en de zwarte oogschaduw uit mijn 88 palette. Bij B-Fashion hadden we de prachtig gepigmenteerde oogschaduw van The Body Shop, uit het À La Mode palette van de Brush With Fashion limited edition, maar hier moest ik het doen met mijn matig gepigmenteerde zwart uit mijn palette. Onder het oog gebruikte ik een glitter eyeliner van Essence en ik maakte de look af met een streepje eyeliner van Coastal Scents en mijn Maybelline mascara.







Ook deze look was simpel maar mooi, tenminste, dat is mijn mening. De glitter eyeliner is een leuk detail, en deze zal ik wel vaker gaan gebruiken deze zomer. Ik hoop dat jullie het ook mooie looks vonden, volgende week komt er weer een look van Sara. Die maakt gewoon veel mooiere looks dan ik! 

Q: Wat vinden jullie van de make-up van de show ? 

Morgen komt er weer een nagellak artikeltje op mijn blog, waarschijnlijk over Catrice Snow Motion, een witte nagellak. Ben je benieuwd naar het lakje? Kom morgen dan terug op mijn site. 
Ik wens jullie allemaal fijne paasdagen en een heerlijk (zonnig) weekend!

Liefs,
Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...