Pagina's

maandag 25 april 2011

Catrice Snow Motion - de perfecte witte nagellak?

Naast mijn NYC aankopen heb ik deze week nog iets nieuws gekocht. Ik zag dat het Catrice assortiment bij de Kruidvat in Haarlem eindelijk was vernieuwd, en ik kon het niet laten om iets mee te nemen. Helaas waren er  geen nieuwe nagellakjes, op dit exemplaar na.


Jup, een witte nagellak! Al ben ik er niet goed in, ik vind het altijd leuk om een nail art creatie te proberen. Ik heb gemerkt dat een dekkende witte nagellak hiervoor echt een must is, en mijn Essence Stampy Polish voldoet niet aan mijn eisen. Ik was heel erg benieuwd of deze dat wel zou doen, en voor €2,50 is het best te proberen !


Het Catrice nagellakje heet Snow Motion en kost €2,50. Het is één van de lakjes van de vernieuwde collectie. Op de dop staat dat je 2 laagjes moet aanbrengen, en dat heb ik ook gedaan. Om jullie te laten zien hoe goed deze dekt heb ik ook een foto gemaakt van 1 laagje. Hij dekt nu nog niet helemaal en is heel streperig, maar ik vind het best een prestatie, aangezien witte nagellak nooit goed dekt


Hierna bracht ik nog een extra laagje aan. Met 2 laagjes dekt hij goed, maar af en toe zie je ergens nog iets van je nagel doorschemeren. Een 3e laagje is in principe niet nodig, maar het kan dus wel. Zo ziet hij er uit met 2 laagjes:




De lak is een beetje streperig, maar uiteindelijk vind ik het best meevallen. Met een mooie top coat erover ziet het er best mooi uit, tenminste, voor een witte nagellak. Hij droogt redelijk snel, en blijft ook goed zitten.

Even alles op een rijtje:

- Dekking: 2 (soms 3) laagjes
Voor een witte nagellak vind ik dit heel goed!
- Droogtijd
 Redelijk.. na een paar minuten kon je hem aanraken, dus dat was wel snel, maar het duurde nog best lang voordat ie volledig uitgehard was!
- Houdbaarheid
Prima, zonder top coat blijft hij 2 à 3 dagen zitten!
- Prijs en verkrijgbaarheid
Hij kost slechts €2,50 en is gewoon te koop bij de Kruidvat.

Ja, ik vind het zeker een fijne witte nagellak en ben blij dat ik 'm gekocht heb. Maar perfect, dat is ie toch niet. De dekking is prima, maar ik had graag gewild dat er slechts 1 laagje nodig was. Voor nailart is dat wel zo handig...

Q: Wat vonden jullie van Snow Motion? Zou je hem zelf ook willen of raad je een ander wit lakje aan?


Morgen weer een persoonlijker artikeltje !
Liefs,
Nina


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...