Pagina's

vrijdag 11 maart 2011

NOTD - Essence 'Choose me!'

Vandaag wil ik jullie één van mijn favoriete nagellakjes laten zien! Het is geen onbekend lakje, en een beroemde dupe van o.a. Zoya 'Charla' en OPI 'Catch me in your net'. Ik heb het natuurlijk over het prachtige blauwe lakje van Essence Colour&Go in de kleur Choose Me!



Toen ik dit lakje voor het eerst in de Kruidvat zag staan MOEST ik hem hebben. De kleur, de glitters, aaaaaah, het was te mooi om waar te zijn! Inmiddels is er al een flink laagje uit, ik denk dat ik snel maar een nieuwe ga kopen, want zodra mijn vriendinnen deze willen lenen is hij zo op!

Toen ik het eerste laagje op mijn nagels aanbracht viel het nogal tegen, het was een 'gewoon' blauw kleurtje en van de duochrome was nog niet veel te zien. Maar na een tweede of derde laagje ziet de lak er amazing uit ! 
Kijk maar even mee : 


Lees verder voor meer foto's en een review.. 


Ik heb overigens geen top coat aangebracht, daarmee zou de kleur mogelijk nóg intenser worden ! Ik kon niet ophouden met foto's maken, hier is nog wat meer eyecandy!


lamplicht

Ik denk dat de foto's meer zeggen over dit lakje dan ik kan beschrijven. I LOVE IT! De blauwe kleur is prachtig, heel fel blauw maar ook een beetje groen. Dit was helaas niet te zien op de foto's, op de volgende foto zie je hete een heel klein beetje in het flesje:


What can I say.. ik ben helemaal weg van deze kleur ! Ook over de kwaliteit van deze nagellak was ik verbaasd, voor €1,29 had ik niet veel goeds verwacht en met twee andere Colour&Go lakjes heb ik niet zo'n goede ervaringen.. maar eigenlijk is de kwaliteit gewoon prima. Het lakje dekt in principe in twee laagjes, maar dan zie je vaak nog wel een beetje een randje en komen de prachtige shimmers niet goed uit. Drie laagjes is daarom essentieel.. 
Drie laagjes vind ik wat veel, maar voor de kleur vergeef ik het. De droogtijd is prima, na een minuutje zijn je nagels niet meer zo nat, na ongeveer 10 minuutjes zijn ze redelijk uitgehard en het duurt niet langer dan een half uur voordat je weer alles kunt doen!
De houdbaarheid is ook goed, ik heb hem nu 3 daagjes op en heb nog geen chip ontdekt. Wel heb ik een beetje last van tipwear maar het is nog niet opvallend.

Het lijkt me nu wel duidelijk dat ik helemaal weg ben van deze nagellak, en de aardig goede kwaliteit en belachelijk lage prijs maken hem nog beter. 
Choose Me is een prachtige kleur en zeker een aanrader als je een mooi blauw lakje of een kadootje voor een vriendin zoekt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...