Pagina's

zaterdag 12 maart 2011

Happy birthday! LiveLifeGorgeous bestaat 1 jaar !

Happy birthday to me.. happy birthday to me... Nou ja, eigenlijk ben ik niet jarig, maar mijn blog wel!

Op 12 maart 2010 schreef ik mijn eerste artikeltje. Het was meer een soort voorstel artikel, maar het idee was er. Ik was van plan over mijn leven te schrijven, maar aangezien ik niet veel interessants te vertellen had veranderde dit al gauw in beauty.
Voordat ik mijn blog op blogspot startte was ik al een tijdje bezig op Girlzblog. Dit hoort bij de site van het tijdschrift Girlz!, dat ik toen vaak las. Hier schreef ik to do tips, beauty, persoonlijke artikels en veel plaatjes van de dag. Ik gebruikte alleen geen eigen foto's, je kon namelijk maar 2MB aan foto's gebruiken. Wegens het gebrek aan mogelijkheden besloot ik over te gaan op blogger. Dit beviel me in het begin best goed, al miste ik het contact met andere bloggers wel enorm. Ik voelde me een beetje alleen in de 'grote wereld', maar vond mijn blog er wel enorm cool uitzien (ik had toen de standaard lay-out, met mijn blognaam en beschrijving bovenaan en daar onder de artikels, geen achtergrond, geen kleurtjes, je snapt 'm)



Ik merk een enorm verschil tussen mijn blog zoals het nu is en die in maart 2010. Meer make-up (jammer, hier komt verandering in!), meer eigen foto's (lijkt me ook wel nodig), betere kennis (handig!), onpersoonlijker (heel jammer, hier moet ik ook op gaan letten) en een mooiere site (behalve de header, hier wordt aan gewerkt!)
Ik krijg nu veel meer reacties dan toen, maar met mijn volgers schiet het niet echt op, ik heb er 39 op GFC en 12 op Bloglovin'. Dit jaar g aik keihard werken om mijn blog voor iedereen leuker te maken!

Om mijn one year anniversary te vieren zal ik waarschijnlijk een leuke winactie houden met een paar van mijn favoriete producten. Als jullie nog suggesties hebben hoor ik deze heel graag!
Verder wil ik ook wat artikels schrijven die hier wat mee te maken hebben. Helaas heb ik nu toetsweek, dus zullen jullie nog een weekje moeten wachten op mijn anniversary special!

Laat me even weten wat jullie idee├źn zijn voor een giveaway en wat speciale artikels!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...