Pagina's

woensdag 16 februari 2011

Tag : 7 Schoonheden

Ik ben weer getagd! Deze keer is het door Sylvia, met de 7 schoonheden tag. Het is een lastige tag, moet ik zeggen. 7 mooie dingen aan mezelf opnoemen, tja...
Ik heb er toch wat van geprobeerd te maken, kijk maar even mee






1. Nagels     Ik ben superblij met mijn nagels. Ze zijn gezond en sterk, groeien snel en ik vind ze zelf ook mooi. Het roze gedeelte is heel lang, sommige mensen hebben dat liever niet maar ik vind het er mooi en natuurlijk uitzien. Mijn nagels lijken ook niet snel meer té lang.

2. Wimpers     Ik heb lange, volle, zwarte wimpers en daar ben ik heel gelukkig mee. Helaas krullen ze totaal niet (ze buigen zelfs een beetje af naar onderen) maar daar moet toch iets aan te doen zijn (wimperkruller, mascara die krult..)

3. Ogen    Ik heb hele grote bruine ogen. Volgens mijn vader lijken ze op die van zijn moeder, maar ik heb haar nog nooit ontmoet dus dat kan ik natuurlijk niet vergelijken. Mijn ogen zorgen ervoor dat ik er net wat meer Iraans uitzie. Ik ben heel tevreden met mijn ogen!

4. Haar     Het wordt steeds moeilijker om iets moois aan mezelf op te noemen! Maar veel mensen zeggen altijd dat ze jaloers zijn op mijn haar, omdat het zo mooi vol is. Ik heb donkerbruin haar, het is superdik (elastiekjes die 3x om mijn haar heen kunnen zijn uitzonderingen!) en héél eigenwijs. Het valt gewoon altijd hetzelfde en alleen krul- en stijltangen kunnen daar iets aan veranderen. Andere scheiding, nee hoor, daar is mijn haar het gewoon niet mee eens! Mijn lok een stukje opzij? Dacht het niet..  Pfff, soms word ik er gek van! Maar aan de andere kant ben ik wel echt gek op mijn haar en zou ik het niet kwijt willen.

krulleeeeeen ! (L)
Mijn haar, gekruld door Sara. Bloed, zweet en tranen, geloof me !

5. Voeten - schoenmaat     Ik heb schoenmaat 37/38 en dat vind ik prima. Zo'n tussenmaat is niet altijd handig maar het ziet er wel het mooiste uit. Ik vind grote voeten (boven 40) niet zo mooi, maar van die hele kleine (maat 35/36 of kleiner) ook niet. Eigenlijk vind ik 37/38 een perfecte maat! Ik heb kleine voetjes, maar niet té. Gewoon gemiddeld. 
Okee nu ben ik onzin aan het kletsen. Next!

6. Huid     Ik ben niet altijd tevreden met mijn huid maar over het algemeen heb ik niets te klagen. Ik heb een normale tot gemengde huid, hij is dus nooit veel te droog of veel te vet. De huid van mijn handen droogt wel heel snel uit, maar dit jaar heb ik het tegen kunnen houden met veel en goede handcrème. (Zouden jullie daar een artikeltje over willen lezen??? Reageer!)
Ik heb ook niet veel last van puistjes (wel van mee-eters, helaas) en velletjes in mijn gezicht (alleen boven mijn wenkbrauwen)

7. Lengte     En het laatste puntje waar ik blij mee ben is mijn lengte. Ik ben ongeveer 1,66 en dat vind ik een prima lengte. Veel mensen vinden me klein lijken, maar dat maakt me niet zo veel uit. Langer dan 1,70 hoef ik écht niet te zijn, maar kleiner dan mijn lengte nu heb ik ook liever niet. Kortom, ik ben tevreden. 

Dat waren 7 dingen aan mezelf waar ik tevreden mee ben! Ik ga niemand taggen omdat ik dit niet wil verplichten maar ik zou het heel leuk vinden als jullie hem overnemen!

Liefs,
Nina Hosseini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...