Pagina's

donderdag 10 februari 2011

Strawberry Nail Art !

Sorry dat ik twee dagen niets heb geplaatst, maar omdat dit een marathon is haal ik het lekker in.
Hier komt de nail art creatie van vandaag, de strawberry nails!


Ik ben zo gek op deze aardbeien nail art dat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen deze er al na 1 dag af te halen.. Daarom zitten ze nu al 2 daagjes vrolijk op mijn nagels. Bij mijn stage (ik loop stage in een bejaardentehuis, daar ga ik nog iets over schrijven) kreeg ik er veel opmerkingen over, niet alleen van collega's (kun je ze zo noemen als je stage loopt?) maar ook van een paar oudere dames. Heel leuk!

Hier is nog een close-up van mijn middelvinger, niet echt scherp maar wel duidelijk;


Zoals jullie zien zijn de blaadjes niet echt ideaal, ik had namelijk geen dun kwastje meer en heb ze met het ietwat brede nagellakkwastje gedaan. Dan vind ik het nog best mooi gelukt eigenlijk!

Ik heb allemaal budget lakjes gebruikt, namelijk Essence Multi Dimension in 29 Glam Girl, 02 I'm a Berliner van de Essence I love Berlin LE en een gouden striper van Lemax voor de pitjes (deze zagen jullie ook al voorbij komen bij de sterren nagels!)

Mijn inspiratie kwam deze keer van Beautylab, deze lieve nageltjes van Serena zagen er zo leuk uit dat ik ze wel na moest maken.


Misschien is het jullie opgevallen dat ik veel nail art creaties heb die nagemaakt zijn of ge├»nspireerd door andere mensen. Dit is niet omdat ik een copycat ben of omdat ik zelf niets kan verzinnen, maar mijn zelfbedachte creaties falen nogal. Ik had voor vandaag iets leuks gepland, namelijk Flower Power nails, gekleurde nagels met bloemen in een soort hippiethema. Op mijn pink wilde ik dan een peace teken maken en  mijn wijsvinger zou een volkswagenbusje worden. Maar too bad, het liep uit op een total disaster! Dus als jullie tips hebben om mooie, grote, en vooral gelijke bloemen op je nagels te maken, laat het dan alsjeblieft weten!

Hier is de laatste foto van vandaag, ik heb er niet zo veel gemaakt, maar jullie snappen het idee wel.
Tot de volgende keer ! xxx Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...