Pagina's

donderdag 17 februari 2011

NOTD: Catrice Poison Me, Poison You!

Ik heb alweer een NOTD voor jullie! (jaja, in de vakantie komen er weer dingen dan nail art en nagellak!)
Deze keer is het mijn nieuwe paarse lakje van Catrice, in de mooie kleur Poison Me, Poison You. Ik kwam er laatst achter dat ik helemaal geen paarse lak had, dus rende ik naar de Kruidvat om dit mooie exemplaar te kopen. De nail art die ik er mee wilde maken mislukte helaas, maar nu heb ik wel mooi deze beauty in mijn bezit.


Op de foto is hij wat donkerder dan in het echt. Poison Me, Poison You is een mooie donkerpaarse nagellak met een wat lichtere, iets meer roze shimmer. Deze zie je echter alleen in het licht, zoals op de volgende foto:


Benieuwd naar de swatch en review ? Lees verder!


Ik heb deze nagellak meteen uitgeprobeerd en ik ben zeker onder de indruk. Hij dekte in twee laagjes, bracht fijn aan en droogde snel genoeg. Ik ben tevreden over de kwaliteit, maar ook de kleur is geweldig!

natuurlijk licht

lamplicht

lamplicht

In het daglicht lijkt de kleur wat koeler, en in het licht van mijn bureaulamp zie je de shimmer duidelijker. Ik kan niet zeggen welke foto het beste in de buurt van de echte kleur komt omdat ze dat allebei zijn. In het licht zie je de mooie shimmer, maar verder lijkt de lak soms heel donker zoals op de eerste foto.
De 101-jarige vrouw op mijn stage merkte op dat ze die 'zwarte' kleur op mijn nagels heel lelijk vond, maar zelf vind ik het wel wat hebben, zo donker paars.

What about you? Vinden jullie deze kleur mooi of ook te donker? Ik hoor het graag!

Love,
Nina Hosseini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...