Pagina's

zondag 13 februari 2011

Nail art - valentine's day

Hi girls!

Dit is voorlopig de laatste nail art creatie op mijn weblog. Vanavond of morgen komt er nog een artikel online over glitternagellak maken, maar mijn inspiratie is echt op. All mijn eigen ideeën voor nail art zijn gefaald, die moet ik dus nog eens goed oefenen. Maar ik beloof dat ze ooit gaan lukken!

Vandaag heb ik iets simpels maar toch schattigs gemaakt. Morgen is het natuurlijk Valentijnsdag, en alles staat dan in het teken van hartjes. Ook begin ik de lentekriebels te voelen dus ben ik helemaal into pastelkleurtjes.
En dit is wat ik er van gemaakt heb;




Het is een hele simpele creatie, dus ik weet zeker dat jullie dit ook kunnen. Het enige wat je nodig hebt is een dekkende witte nagellak voor de basis (je kunt natuurlijk ook andere kleurtjes gebruiken, dat is misschien veel leuker, maar ik heb heel weinig pastelkleurtjes dus moest ik het met wit doen) en een paar lieve kleurtjes voor de hartjes. Ik heb gekozen voor rood, roze, lichtblauw en mintgroen. Op mijn duim heb ik Miss Minty van Gosh gebruikt, een mintgroen/lichtblauwe kleur, maar die is niet te zien op de swatchfoto's. Als witte nagellak gebruikte ik de Stampy Polish van Essence, maar die raad ik zeker niet aan. Het wordt hartstikke streperig, echt niet normaal!
Natuurlijk heb je ook iets nodig om de hartjes mee te maken, hiervoor kun je de nail art pennen van Konad gebruiken, dit gaat heel makkelijk maar achteraf wordt het niet mooi (dat zie je duidelijk op mijn wijsvinger). Na het aanbrengen van een top coat is het nog steeds niet perfect maar wel een stuk beter. Je kunt de pennen hiervoor gebruiken, met een beetje oefening zal het zeker lukken, maar ik raad jullie aan een dotting tool of als je die niet hebt een satéprikker te gebruiken.





Ik vind dit zeker niet mijn mooiste nail art, maar voor Valentijnsdag is het best lief. Als je geen zin hebt in iets heel moeilijks maar wel in het thema wil blijven denk ik dat dit wel een leuke oplossing is. Overigens heb ik bijna nergens een valentijn nail art artikel gezien, veel beautyblogs doen wel een eotd maar niets met hun nagels. Zonde, maar daardoor is dit wel weer even een afwisseling.
By the way, misschien vind je dat het wit er wat onnatuurlijk uit ziet, maar van een afstandje valt dat echt heel erg mee!

Hier is nog een laatste foto, ik vind het geheel er wel heel lief uitzien.



Ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vonden, ik ben helemaal kapot dus kon ik het niet opbrengen een mooi kunstwerkje op mijn nagels te maken. Maar volgende keer beter!

Jullie zien vanavond of morgen dus nog een DIY artikel over glitternagellak verschijnen en dat is dan ook het laatste artikel van de nail art marathon.
Have fun op jullie zondagavond en vergeet morgen niet Livelifegorgeous te checken voor een nieuwe update!

xxx Nina
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...